Αποστολέας Θέμα: Μάθημα εβδομάδων 5 - 23 Δεκεμβρίου 2016: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό  (Αναγνώστηκε 2203 φορές)

evry

  • Γενικός Διαχειριστής
  • Hacker
  • *****
  • Μηνύματα: 2182
  • Karma: +0/-0
  • To iterate is human, to recurse divine
    • Προφίλ
Αυτήν την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με την εντολή επανάληψης
Όταν βλέπουμε εντολές να επαναλαμβάνονται μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εντολή Επανάλαβε.
Για παράδειγμα τα δυο παρακάτω προγράμματα σχεδιάζουν ένα τετράγωνο πλευράς 100 και είναι απολύτως ισοδύναμα.



Για το επόμενο μάθημα (εβδομάδα 12/12-16/12) έχετε τις παρακάτω 3 ασκήσεις:

Ασκήσεις για το επόμενο μάθημα
Άσκηση 1
Να γράψετε ένα πρόγραμμα σε Scratch το οποίο θα εμφανίζει 6 τετράγωνα το ένα δίπλα στο άλλο. Κάθε ένα τετράγωνο έχει μήκος πλευράς 50.

Άσκηση 2
Σε συνέχεια της παραπάνω άσκησης να γράψετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα εμφανίζει ένα πλέγμα 6x6 τετραγώνων πλευράς 50. Δηλαδή θα εμφανίζει συνολικά 6x6=36 τετράγωνα σε 6 γραμμές και 6 στήλες.

Άσκηση 3
Να γράψετε ένα πρόγραμμα που να γεμιζει όλη την οθόνη με τετράγωνα.
Το μέγεθος των τετραγώνων θα το κρίνετε εσείς. Ο σκοπός είναι να καλύψετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της οθόνης με τετράγωνα.

Άσκηση 4
Να γράψετε πρόγραμμα το οποίο θα σχεδιάζει το παρακάτω σχήμα, δίνοντας στη γάτα τις κατάλληλες οδηγίες ώστε να ακολουθήσει τη διαδρομή ΑΒΓΔΕ. Κάθε ευθύγραμμο τμήμα είναι 100 βήματα.


Άσκηση 5
Να γράψετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα σχεδιάζει ένα ισόπλευρο τρίγωνο με μήκος πλευράς 200. Δίνεται ότι στο ισόπλευρο τρίγωνο όλες οι γωνίες του είναι ίσες.

Άσκηση 6
Να γράψετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα σχεδιάζει ένα τετράγωνο πλευράς 100. Πάνω σε κάθε πλευρά η γάτα θα σχεδιάζει ένα ισόπλευρο τρίγωνο όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα.


Εδώ μπορείτε να δείτε υποδείξεις για τις ασκήσεις,
αλλά σας προτείνω να προσπαθήσετε πρώτα μόνοι/ες σας!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2016, 07:23:04 μμ από evry »
Learn to solve every problem that has been solved