Δημοσιεύσεις (Publications)
- Βραχνός, Ε. (2022). Δομές Δεδομένων στην γλώσσα προγραμματισμού R: Αξιολόγηση των απαντήσεων φοιτητών με την ταξινομία SOLO. 14th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, 4-6 Νοεμβρίου 2022.
- Βραχνός, Ε. (2022). Η επιστήμη του υπολογισμού στα νέα προγράμματα σπουδών: επεκτάσεις και παραδείγματα. 14th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, 4-6 Νοεμβρίου 2022.
- Βραχνός, Ε. (2022). Μαθηματική και Υπολογιστική Μοντελοποίηση της εκθετικής μετάδοσης ιών: Μια διδακτική πρόταση. 3o Πανελλήνιο Συνέδριο Scientix για την εκπαίδευση STEM, ΕΜΠ, 23-25 Σεπτεμβρίου 2022.
- Βραχνός Ε. & Κατσένη Μ. (2022). Προσέγγιση βασικών εννοιών της πληροφορικής μέσα από τον διαγωνισμό Astro Pi Mission Space Lab. Επιστημονικό περιοδικό ΠΕΚΑΠ, Τεύχος 1, σελ. 7–18, ISSN: 2732–7779.
- Βραχνός, Ε. (2020). Απότιμηση της διδασκαλίας της γλώσσας προγραμματισμού R σε φοιτητές οικονομικών. 12th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, Οκτώβριος 2020, ISBN: 978-960-578-058-6, σελ. 99-108.
- Βραχνός, Ε. (2019). Υπερβαίνοντας τα στερεότυπα του δομημένου προγραμματισμού. 11th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, Οκτώβριος 2019, ISBN: 978-960-578-058-6, σελ. 99-108.
- Βραχνός, Ε. (2019). Αλγοριθμική Python. 11th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, Οκτώβριος 2019, ISBN: 978-960-578-058-6, σελ. 119-128.
- Μπελεσιώτης, Β. & Βραχνός, Ε. (2019). Η γλώσσα προγραμματισμού Python στο Γενικό Λύκειο. 11th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, Οκτώβριος 2019, ISBN: 978-960-578-058-6, σελ. 129-139.
- Τσιωτάκης, Π., Τσάκωνας, Π., Βραχνός, Ε., & Τζιμογιάνης, Α. (2019). Μαθησιακά αντικείμενα του Φωτόδεντρου για τη διδασκαλία της Αλγοριθμικής: Το πλαίσιο αξιοποίησης στην επιμόρφωση επιμορφωτών Πληροφορικής Β’ Επιπέδου, 2o Πανελλήνιο Συνέδριο: Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι και Ηλεκτρονική Μάθηση.
- Βραχνός Ε. (2019). Ο αλγόριθμος της δυαδικής αναζήτησης: Μια διδακτική πρόταση. Νέος Παιδαγωγός, Τεύχος 14, σελ. 652–659, ISSN: 2241–6781.
- Βραχνός Ε. (2019). Μια αντικειμενοστρεφής σκαλωσιά μάθησης για τη μετάβαση από το Scratch στην Python. i-teacher, Τεύχος 16, σελ. 109–117, ISSN: 1792–4146.
- Βραχνός Ε. (2019). Η Υπολογιστική Σκέψη και ο Προγραμματισμός Υπολογιστών μέσα από έναν όμιλο Αλγοριθμικής. ΝέοςΠαιδαγωγός, Τεύχος 11, σελ. 804–811, ISSN: 2241–6781.
- Βραχνός, Ε. (2018). Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Γυμνασίου για τις γλώσσες προγραμματισμού. 10th Conference on Informatics in Education, ISBN: 978-960-578-045-6 , σελ. 65-74.
- Βραχνός Ε & Τζιμογιάννης Α. (2018). Προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου στους αλγόριθμους ταξινόμησης. Μια συγκριτική ανάλυση. 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής"
- Βραχνός Ε & Τζιμογιάννης Α. (2018). Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Δυναμικής Οπτικοποίησης Αλγορίθμων. 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής".
- Vrachnos, E., & Jimoyiannis, A. (2017). Secondary education students’ difficulties in algorithmic problems with arrays: An analysis using the SOLO taxonomy. Themes in Science and Technology Education, 10(1), 31-52.
- Βραχνός, Ε. & Κατσένη, Μ. (2017). Δυσκολίες των μαθητών στην κατανόηση των τύπων δεδομένων και των μεταβλητών της γλώσσας προγραμματισμού Python. 9th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, Οκτώβριος 2017, ISBN: 978-960-578-032-6, σελ. 70-79.
- Βραχνός, Ε. & Κατσένη, Μ. (2017). Αποτίμηση της πιλοτικής διδασκαλίας του προγραμματισμού με τη γλώσσα Python σε μαθητές Γυμνασίου. 9th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, Οκτώβριος 2017, ISBN: 978-960-578-032-6, σελ. 80-90.
- Βραχνός Ε & Τζιμογιάννης Α. (2016). Προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών στους αλγόριθμους ταξινόμησης. Ποιον αλγόριθμο επινοούν; 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής"
- Βραχνός, Ε. & Ντούσκα, Σ. (2016). Όμιλος Αλγοριθμικής στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά. 8th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, Οκτώβριος 2016, ISBN: 978-960-578-023-4, σελ.146-155.
- Βραχνός, Ε. & Ντούσκα, Σ. (2015). Από το Scratch στην Python. Μια έρευνα σε μαθητές Γυμνασίου. 7th Conference on Informatics in Education, Πειραιάς, Οκτώβριος 2015, ISBN: 978-960-578-010-4, σελ. 26-35.
- Κανίδης Ε, Αράπογλου Α, Βραχνός Ε, Μαραγκός Κ, Τζήμας Δ, Μπελεσιώτης Β & Παπαδάκης Σ. (2015). Το πρόγραμμα σπουδών της Γ’ Λυκείου και η επιλογή της Python. 9ο Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής, Καστοριά, Απρίλιος 2015.
- Βραχνός Ε & Τζιμογιάννης Α (2014). Μελέτη της συμβολής του περιβάλλοντος οπτικοποίησης αλγορίθμων DAVE στην οικοδόμηση αλγορίθμων ταξινόμησης από μαθητές Γ' Λυκείου. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής".
- Βραχνός Ε & Τζιμογιάννης Α (2014). Αναπαραστάσεις μαθητών και φοιτητών για τον αλγόριθμο ταξινόμησης ευθείας ανταλλαγής: Μια ανάλυση βασισμένη στην ταξινομία SOLO. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής".
- Vrachnos E. & Jimoyiannis A (2014). Design and evaluation of a web-based dynamic algorithm visualization environment for novices. Procedia Computer Science Journal, 27, 229 - 239.
- Ευριπίδης Βραχνός, Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Μελέτη των Αναπαραστάσεων των μαθητών της Γ' Λυκείου για την έννοια του Πίνακα χρησιμοποιώντας την ταξινομία SOLO. 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής", Απρίλιος, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ, 2010
- Βραχνός Ε., Γροντάς Π., Ντζιός Κ., Παπαργύρης Γ. (2010) Η αλγοριθμική φιλοσοφία του μαθήματος της ανάπτυξης εφαρμογών. Ανάπτυξη Εφαρμογών: Παρελθόν, παρόν, μέλλον, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, σελ. 179-190.
- Βραχνός Ε., Τζιμογιάννης Α. (2009). Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα οπτικοποίησης αλγορίθμων: Μια επισκόπηση των τεχνικών και παιδαγωγικών χαρακτηριστικών. Θέματα στην Εκπαίδευση, 2:3, 214-145.
- Euripides Vrachnos, Athanassios Tzimogiannis. Dave: A Dynamic Algorithm Visualization Environment for Novice Learners. 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, Santander, Spain, July 1-5 2008
- Ευριπίδης Βραχνός, Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Σχεδιασμός ενός Περιβάλλοντος Δυναμικής Οπτικοποίησης Αλγορίθμων: Το Σύστημα Dave. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής", Μάρτιος, Πάτρα 2008
- Ευριπίδης Βραχνός. Μελέτη του Αλγορίθμου Κατάταξης Ιστοπεριεχομένου PageRank στο Εργαστήριο: Μια Διδακτική Προσέγγιση, 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, Μάιος 2007
- Ευριπίδης Βραχνός. Μεταβίβαση Παραμέτρων σε Υποπρογράμματα. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, Μάιος 2007
- Euripides Vrachnos, Teaching Network Protocols using the Java Networking API, 3rd International Conference on Open and Distance Learning. Patra 2005
- Ευριπίδης Βραχνός. Μια Διδακτική Προσέγγιση των Εντολών Άλματος. 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής", Κόρινθος 2005
- Ευριπίδης Βραχνός. Υλοποίηση Προτύπων Επικοινωνίας με τη Βιβλιοθήκη java.net στα πλαίσια του μαθήματος Δίκτυα Υπολογιστών του κύκλου πληροφορικής του ΤΕΕ , 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, Μάιος 2005
- Ευριπίδης Βραχνός. Η γλώσσα προγραμματισμού Java στην ΤΕΕ: Μια πρόταση για το πρόγραμμα σπουδών , 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, Μάιος 2005
- Ευριπίδης Βραχνός. Μετατροπή ενός Αλγορίθμου με Εντολές Άλματος σε Δομημένο Αλγόριθμο: Μια Διδακτική Προσέγγιση, 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, Μάιος 2005
- S.Rizzi, E.Bertino, B.Catania, M.Golfarelli, M.Halkidi, M.Terrovitis, P.Vassiliadis, M.Vazirgiannis and E. Vrachnos. Towards a Logical Model for Patterns . In Proc. 22nd Int'l Conference on Conceptual Modeling (ER'03), Chicago, IL, October 2003, in Lecture Notes in Computer Science, Vol. 281, pp. 77-90, Springer Verlag.
- M.Vazirgiannis, E. Vrachnos, M.Halkidi. Motivating Pattern Management. PANDA Workshop on Pattern-Base Management Systems, April, 10th 2003, Como, Italy.
- M.Vazirgiannis, M.Halkidi, G. Tsatsaronis, E. Vrachnos. A Survey on Pattern Application Domains and Pattern Management Approaches. PANDA Technical Report TR-2003-01, February 2003
- M.Vazirgiannis, M.Halkidi, G. Tsatsaronis, E. Vrachnos. Recent Advances on Pattern Representation and Management. PANDA Technical Report TR-2003-04, December 2003.