Σημειώσεις - Φύλλα Εργασίας για την Α΄τάξη Γυμνασίου

 


Σημειώσεις - Οδηγίες

Αυτή είναι μια σύντομη παρουσίαση με σημαντικά - σημεία οδηγίες για τα νέα βιβλία αναφορικά με το μέρος της Αλγοριθμικής και του Προγραμματισμού που έγινε σε κάποια από τις επιμορφωτικές ημερίδες. Περιέχει κυρίως οδηγίες για τις ενότητες του ψηφιακού κόσμου και του προγραμματισμού/αλγοριθμικής.

Αυτές είναι οι οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα της Πληροφορικής Γυμνασίου για το 2025-2026


Φύλλα Εργασίας

Φ. Ε. για τις μεταβλητές (spiral)

Φ.Ε. για τις μεταβλητές 1

Φ.Ε. για τις μεταβλητές 2

Φ.Ε. για διαφυγή από λαβύρινθο

Φ.Ε για μια μικρή εισαγωγή στην πολυπλοκότητα


Αλγοριθμική


Το πρόβλημα ανάμιξης δοχείων θα το βρείτε στην παρακάτω ιστοσελίδα

https://haritop.sites.sch.gr/index.php/drastiriotites/kanates-varkaris


Το φύλλο εργασίας για το πρόβλημα της ανάμιξης


Εναλλακτικά Περιβάλλοντα Προγραμματισμού


Το περιβάλλον προγραμματισμού Mind+.

Το περιβάλλον προγραμματισμού Blockly

Δραστηριότητες blockly games.

Το περιβάλλον προγραμματισμού Pencil Code

Το περιβάλλον προγραμματισμού EduBlocks

Το περιβάλλον προγραμματισμού Snap! (πρώην BYOB)


Δικτυακά Μαθήματα που αξίζει να δεις (MOOCS και όχι μόνο)


Το καλύτερο μάθημα με διαφορά για να μάθετε Scratch είναι το

Introduction to Programming with Scratch του Harvard.

Εδώ θα βρείτε το υλικό του μαθήματος : https://cs50.harvard.edu/scratch/2024


Δραστηριότητες Ανάπτυξης Εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης


Δραστηριότητες για παιδιά με ανάπτυξη εφαρμογών μηχανικής μάθησης στο Scratch

Ανάπτυξη εφαρμογής Τεχνητής Νοημοσύνης που αναγνωρίζει χειρονομίες στο Pictoblox

Πως να δημιουργήσω παιχνίδια στο Roblox;