Αυτή είναι μια σύντομη παρουσίαση με σημαντικά - σημεία οδηγίες για τα νέα βιβλία αναφορικά με το μέρος της Αλγοριθμικής και του Προγραμματισμού που έγινε σε κάποια από τις επιμορφωτικές ημερίδες. Περιέχει κυρίως οδηγίες για τις ενότητες του ψηφιακού κόσμου και του προγραμματισμού/αλγοριθμικής.
Αυτές είναι οι οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα της Πληροφορικής Γυμνασίου για το 2025-2026
Φ. Ε. για τις μεταβλητές (spiral)
Φ.Ε. για διαφυγή από λαβύρινθο
Φ.Ε για μια μικρή εισαγωγή στην πολυπλοκότητα
Το πρόβλημα ανάμιξης δοχείων θα το βρείτε στην παρακάτω ιστοσελίδα
https://haritop.sites.sch.gr/index.php/drastiriotites/kanates-varkaris
Το φύλλο εργασίας για το πρόβλημα της ανάμιξης
Το περιβάλλον προγραμματισμού Mind+.
Το περιβάλλον προγραμματισμού Blockly
Το περιβάλλον προγραμματισμού Pencil Code
Το περιβάλλον προγραμματισμού EduBlocks
Το περιβάλλον προγραμματισμού Snap! (πρώην BYOB)
Το καλύτερο μάθημα με διαφορά για να μάθετε Scratch είναι το
Introduction to Programming with Scratch του Harvard.
Εδώ θα βρείτε το υλικό του μαθήματος : https://cs50.harvard.edu/scratch/2024
Δραστηριότητες για παιδιά με ανάπτυξη εφαρμογών μηχανικής μάθησης στο Scratch
Ανάπτυξη εφαρμογής Τεχνητής Νοημοσύνης που αναγνωρίζει χειρονομίες στο Pictoblox
Πως να δημιουργήσω παιχνίδια στο Roblox;