Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Α Τάξη / Οδηγίες - Υλικό για ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ηλεκτρονική τάξη
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 27, 2017, 02:09:10 μμ »
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
http://webmail.sch.gr
Δείτε τα παρακάτω πολύ επεξηγηματικά βίντεο χρήσης του ταχυδρομείου μας στο σχολικό δίκτυο από το ψηφιακό σχολείο
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο στο σχολικό δίκτυο
Εισαγωγή στην χρήση του email
Αποστολή και Λήψη ηλεκτρονικών μηνυμάτων
Καλό θα ήταν πριν ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το email σας να ρίξετε μια ματιά στις παρακάτω οδηγίες:
Οδηγίες προς τους μαθητές και τους Κηδεμόνες τους για την ενεργοποίηση και χρήση του μαθητικού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οδηγίες Καλής Χρήσης Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο

Ένα πολύ καλό εγχειρίδιο για εσάς και τους γονείς σας είναι το
Το διαδίκτυο που θέλουμε (The Web we want)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ
http://eclass.sch.gr/
Το εγχειρίδιο χρήσης της ηλεκτρονικής τάξης βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://docs.openeclass.org/3.4/el:mans
22
Α Τάξη / Τελική Βαθμολογία Τετραμήνου
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 26, 2017, 07:11:47 μμ »
 
23
Συναντήσεις Ομίλου 2016-2017 / Διδακτική Επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Πειραιά
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 23, 2017, 10:08:27 μμ »
Την Παρασκευή 23/1 θα επισκεφτούμε το πανεπιστήμιο Πειραιά για να παρακολουθήσουμε τον τελικό του διεθνούς διαγωνισμού 'Zero Robotics'.

http://zerorobotics.mit.edu/
24
Β Τάξη / Λύσεις του τεστ στο Scratch
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 12, 2017, 01:02:54 μμ »
Το τεστ που γράψατε σήμερα είχε σαν σκοπό να ελέγξει τι έχετε καταλάβει ως τώρα στον προγραμματισμό, άρα δεν είχε καμία σημασία αν έχετε προετοιμαστεί για αυτό ή όχι.
Η πρώτη άσκηση ήταν σχεδόν ίδια με αυτή που σας είχα βάλει για τα Χριστούγεννα. Έπρεπε να γράψετε ένα πρόγραμμα που να σχεδιάζει το παρακάτω σχήμα:

Μια ενδεικτική απάντηση είναι η παρακάτω:


Η δεύτερη άσκηση αφορούσε τον σχηματισμό πολλών τετραγώνων περιμετρικά ενός μεγάλου τετραγώνου όπως φαίνεται παρακάτω:


Ένα πρόγραμμα που σχεδιάζει αυτό το σχήμα είναι το παρακάτω

Οι παραπάνω λύσεις είναι ενδεικτικές. Μπορεί να έχετε δώσει διαφορετικές λύσεις και να είναι σωστές ή κοντά στο σωστό.
Επίσης δεν ζητούνταν οι εντολές αρχικοποίησης όπως καθάρισε, πήγαινε, δείξε, ανέβασε/κατέβασε πένα κλπ. Τις δίνω παραπάνω ώστε αν θέλετε να δοκιμάσετε τα προγράμματα στο Scratch.
Προσοχή!! Στις παραπάνω λύσεις αντί για 100 που ζητούσα στο τεστ η πλευρά είναι 50 έτσι ώστε να χωράει όλο στην οθόνη του Scratch.
25
Α Τάξη / Λύσεις του τεστ στο Scratch Πέμπτη 12 Ιανουαρίου
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 12, 2017, 12:58:15 μμ »
Το τεστ που γράψατε σήμερα είχε σαν σκοπό να ελέγξει τι έχετε καταλάβει ως τώρα στον προγραμματισμό, άρα δεν είχε καμία σημασία αν έχετε προετοιμαστεί για αυτό ή όχι.
Η πρώτη άσκηση ήταν σχεδόν ίδια με αυτή που σας είχα βάλει για τα Χριστούγεννα. Έπρεπε να γράψετε ένα πρόγραμμα που να σχεδιάζει το παρακάτω σχήμα:

Μια ενδεικτική απάντηση είναι η παρακάτω:


Η δεύτερη άσκηση αφορούσε τον σχηματισμό πολλών τετραγώνων περιμετρικά ενός μεγάλου τετραγώνου όπως φαίνεται παρακάτω:


Ένα πρόγραμμα που σχεδιάζει αυτό το σχήμα είναι το παρακάτω

Οι παραπάνω λύσεις είναι ενδεικτικές. Μπορεί να έχετε δώσει διαφορετικές λύσεις και να είναι σωστές ή κοντά στο σωστό.
Επίσης δεν ζητούνταν οι εντολές αρχικοποίησης όπως καθάρισε, πήγαινε, δείξε, ανέβασε/κατέβασε πένα κλπ. Τις δίνω παραπάνω ώστε αν θέλετε να δοκιμάσετε τα προγράμματα στο Scratch.
Προσοχή!! Στις παραπάνω λύσεις αντί για 100 που ζητούσα στο τεστ η πλευρά είναι 50 έτσι ώστε να χωράει όλο στην οθόνη του Scratch.
26
Α Τάξη / Νέοι Λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ηλεκτρονικής τάξης
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 10, 2017, 11:39:03 μμ »
Την Πέμπτη σας δόθηκαν οι κωδικοί σας και οδηγίες για τους λογαριασμούς σας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και την ηλεκτρονική τάξη. Οι κωδικοί είναι ίδιοι και για τα δυο.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!

Θα μου στείλετε ένα μήνυμα στις παρακάτω δυο διευθύνσεις το οποίο θα έχει θέμα
  ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ
και μέσα θα γράφετε κάτι . (Το πιο έξυπνο μήνυμα κερδίζει σοκολάτα :-) ).

 Οι δυο διευθύνσεις που πρέπει να στείλετε το μήνυμα είναι οι παρακάτω:
 
 

Για να εισέλθετε στο σχολικό δίκτυο με τον νέο λογαριασμό σας πρέπει να πάτε στον παρακάτω σύνδεσμο:    http://webmail.sch.gr

Στη συνέχεια θα μπείτε στην ηλεκτρονική τάξη και θα ζητήσετε να γραφτείτε στο μάθημα που είναι στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://eclass.sch.gr/courses/G1618231/

Αν θέλετε κάποια βοήθεια έχω ανεβάσει οδηγίες και επεξηγηματικά βίντεο στο παρακάτω link
ΟΔΗΓΙΕΣ - ΒΙΝΤΕΟ

Επίσης οδηγίες για την χρήση της ηλεκτρονικής τάξης μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://docs.openeclass.org/3.5/el:mans
27
Α Τάξη / Τελευταίο μάθημα του 2016
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Δεκέμβριος 22, 2016, 06:32:08 μμ »
Στο τελευταίο μάθημα σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα που σχεδίαζε τέσσερα τρίγωνα πάνω στις πλευρές ενός τετραγώνου.

Ο κώδικας είναι ο παρακάτω:


Παρακάτω δίνω και το πρόγραμμα που εμφανίζει το σχήμα με τα πολλά χρώματα που σας άρεσε:
Το σχήμα:


Ο κώδικας:


 
28
Β Τάξη / Ασκήσεις για Χριστούγεννα
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Δεκέμβριος 21, 2016, 11:25:45 μμ »
Για τις διακοπές των Χριστουγέννων έχετε τις παρακάτω ασκήσεις:
Κάντε κλικ εδώ για να το κατεβάσετε

Οι ασκήσεις έχουν την μορφή ερευνητικής εργασίας. Θα χρειαστεί να κάνετε πολλές δοκιμές και να πειραματιστείτε με τον κώδικα για να βρείτε τις απαντήσεις
29
Συναντήσεις Ομίλου 2016-2017 / 6η Συνάντηση : 19 Δεκεμβρίου 2016
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Δεκέμβριος 06, 2016, 07:50:27 μμ »
Το παρακάτω πρόγραμμα δημιουργεί ένα αρχείο test.out και το γεμίζει με τα τετράγωνα όλων των αριθμών από το 1 έως και το 1000.

Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
int main()
{
    ofstream fout("test.out");

    for (int i=0; i<1000; i++) {
        fout << i*i << endl;
    }
    fout.close();
    return 0;
}


Το παραπάνω αρχείο test.out έχει αποθηκευθεί στον ίδιο φάκελο με το main.cpp που είναι το πρόγραμμά σας.
Για να το ανοίξετε προτείνω τον editor notepad++ που μπορείτε να κατεβάσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://notepad-plus-plus.org/download/v7.2.2.html

Στη συνέχεια το παρακάτω πρόγραμμα διαβάζει το παραπάνω αρχείο και εμφανίζει τους αριθμούς
Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
int main()
{
    ifstream fin("test.out");
    int value;
    for (int i=0; i<1000; i++) {
        fin >> value;
        cout << value << "  ";
    }
    fin.close();
    return 0;
}


Το αρχείο που πριν ήταν έξοδος τώρα γίνεται είσοδος αφού διαβάζουμε από αυτό

Παρακάτω δίνω ένα πρόγραμμα το οποίο διαβάζει από το αρχείο input.in έναν αριθμό Ν ο οποίος είναι το πλήθος των αριθμών που ακολουθούν και υπολογίζει και εμφανίζει τον μεγαλύτερο από αυτούς.

Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
int main()
{
    ifstream fin("input.in");
    int value, maximum = -1;
    for (int i=0; i<1000; i++) {
        fin >> value;
        if (value > maximum) {
            maximum = value;
        }
    }
    cout << "maximum = " << maximum << endl;
    fin.close();
    return 0;
}


Στη συνέχεια δίνω ένα πρόγραμμα το οποίο διαβάζει από το αρχείο αριθμούς και στη συνέχεια εμφανίζει πόσα μηδενικά (0), πόσους άσσους (1), πόσα δύο (2) και πόσα τρία (3) εμφανίζονται στο αρχείο.
Το αρχείο που θα φτιάξετε για αυτό το πρόγραμμα θα πρέπει να έχει στην πρώτη γραμμή έναν αριθμό π.χ. 10 ο οποίος είναι το πλήθος των αριθμών που ακολουθούν και στη συνέχεια τους αριθμούς. Για παράδειγμα ένα αρχείο input.in θα μπορούσε να είναι όπως το παρακάτω:

Αρχείο input.in
Κώδικας: [Επιλογή]
20
1 1 1 3 3 1 2 2 1 2 3 1 2 3 5 5 6 7 1 1
To παραπάνω αρχείο περιέχει στην πρώτη γραμμή τον αριθμό 20 ο οποίος μας ενημερώνει ότι ακολουθούν 20 αριθμοί και στη συνέχεια τους 20 αυτούς αριθμούς.

Το παρακάτω πρόγραμμα διαβάσει το αρχείο input.in και εμφανίζει τη συχνότητα των αριθμών 1 , 2 και 3
Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
int main()
{
    ifstream fin("input.in");
    int value, counter[4] = {0}, N;
    fin >> N;                             // πρώτα διαβάζω το πλήθος των αριθμών
    for (int i=0; i<N; i++) {
        fin >> value;
        if (value == 0) {
            counter[0]++;        // αυξάνω τον μετρητή counter[0] του 0
        }
        if (value == 1) {
            counter[1]++;        // αυξάνω τον μετρητή counter[1] του 1
        }
        if (value == 2) {
            counter[2]++;        // αυξάνω τον μετρητή counter[2] του 2
        }
        if (value == 3) {
            counter[3]++;        // αυξάνω τον μετρητή counter[3] του 3
        }

    }
    cout << "frequency of 0 is " << counter[0] << endl;
    cout << "frequency of 1 is " << counter[1] << endl;
    cout << "frequency of 2 is " << counter[2] << endl;
    cout << "frequency of 3 is " << counter[3] << endl;

    fin.close();
    return 0;
}

Επεξήγηση
Όταν δηλώνουμε τη μεταβλητή counter[4], στην ουσία δηλώνουμε τέσσερις μεταβλητές, counter[0], counter[1], counter[2], counter[3]. Κάθε μια από αυτές τις μεταβλητές μετράει πόσες φορές εμφανίζεται ο αντίστοιχος αριθμός. Για παράδειγμα ο counter[0] υπολογίζει πόσες φορές εμφανίζεται το 0, ο counter[1] το 1 κ.ο.κ.


Άσκηση
Να τροποποιήσετε το παραπάνω πρόγραμμα έτσι ώστε να υπολογίζει και να εμφανίζει πόσες φορές εμφανίζεται στο αρχείο κάθε αριθμός από το 1 έως και το 10.
Στη συνέχεια να εμφανίζει ποιος εμφανίζεται τις περισσότερες φορές.
30
Α Τάξη / Υποδείξεις για Ασκήσεις εβδομάδας 18-23 Δεκεμβρίου
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Δεκέμβριος 06, 2016, 01:51:11 μμ »
Ασκήσεις για το επόμενο μάθημα

Άσκηση 1
Ο επόμενος κώδικας εμφανίζει 6 τετράγωνα το ένα δίπλα στο άλλο. Κάθε ένα τετράγωνο έχει μήκος πλευράς 50.



Παρατηρήστε ότι στον παραπάνω κώδικα επαναλαμβάνεται 6 φορές το παρακάτω μπλοκ εντολών

οπότε μπορούμε να ξαναγράψουμε το παραπάνω πρόγραμμα με χρήση άλλης μιας δομής επανάληψης:


Άσκηση 2
Σε συνέχεια των παραπάνω να γράψετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα εμφανίζει ένα πλέγμα 6x6 τετραγώνων πλευράς 50.
Υπόδειξη
Ξεκινήστε να σχεδιάσετε αρχικά 2 εξάδες τετραγώνων. Στη συνέχεια προσθέστε μια εξάδα ακόμα. Παρατηρήστε ποια ομάδα εντολών επαναλαμβάνεται
Στη λύση σας πρέπει οπωσδήποτε:
1) Να μην επαναλαμβάνονται εντολές.
2) Μην χρησιμοποιήσετε την εντολή Πήγαινε/σήκωσε πένα ώστε να μεταβείτε άμεσα στην αρχή της νέας γραμμής. Η γάτα θα πρέπει να περπατήσει πάνω στις γραμμές που έχει ήδη σχεδιάσει προς τα πίσω.

Άσκηση 5

Προσοχή στη γωνία στροφής όπως φαίνεται στο παραπάνω ορθογώνιο τρίγωνο. (Αυτό δεν είναι το τρίγωνο που θα σχεδιάσετε εσείς!!!)
Φανταστείτε ότι βαδίζετε ευθεία και θέλετε να στρίψετε έτσι ώστε να συνεχίσετε να περπατάτε πάνω στο ισόπλευρο τρίγωνο!!!

Άσκηση 6
Δεν θα σχεδιάσετε το τετράγωνο και μετά τα τρίγωνα αλλά πρώτα ένα τρίγωνο, μετά το διπλανό του κλπ. Σκεφτείτε αφού σχεδιάσετε ένα τρίγωνο πόσο πρέπει να μετακινηθεί η γάτα και στη συνέχεια να στρίψει ώστε να ξεκινήσει να σχεδιάζει το επόμενο τρίγωνο?
Δοκιμάστε πρώτα να κάνετε το μισό σχήμα, δηλαδή δυο τρίγωνα χωρίς επανάληψη και μετά χρησιμοποιήστε και επανάληψη
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 10