Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
1
Συναντήσεις Ομίλου 2016-2017 / Συνάντηση 3 Απριλίου 2017
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Απρίλιος 04, 2017, 12:45:09 μμ »
Στην τελευταία συνάντηση υλοποιήσαμε ένα πρόγραμμα για την επίλυση της πρωτοβάθμιας εξίσωσης. Να μελετήσετε τις διάφορες περιπτώσεις.


Ο κώδικας είναι ο παρακάτω αλλά σας το επισυνάπτω και ως αρχείο Python

Κώδικας: python [Επιλογή]
print("Δώσε τους συντελεστές της εξίσωσης") 
a = int(input("a = "))
b = int(input("b = "))
c = int(input("c = "))
print("Έδωσες την παρακάτω εξίσωση")
print (a, "x + ", b, " = ",c)
if a == 0:
    if b==c:
        print ("Αόριστη. Άπειρες Λύσεις")
    else:
        print ("Αδύνατη. Δεν έχει λύσεις")
else:
    x = (c - b) / a
    print ("x = ", x)



Προσοχή ο κώδικας είναι στην Python 3
2
Γ Τάξη / Αναζήτηση στην Python
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Φεβρουάριος 22, 2017, 10:19:19 μμ »
Στο τελευταίο μάθημα υλοποιήσαμε το πρώτο τμήμα του αλγορίθμου από το φύλλο εργασίας:

Κώδικας: Python [Επιλογή]
from  random  import randint  
secret_number = randint(1,20)
guesses = 0
found = False
while  not  found and guesses < 10   :
    guess = int( input( "Μάντεψε τον αριθμό : ")  )
    guesses += 1
    if guess == secret_number :
         print ( "Μπράβο το βρήκες με ", guesses, "προσπάθειες" )   
         found  = True
    else :
         print ("Δυστυχώς δεν το βρήκες, Ξαναπροσπάθησε" )
if found == False:
    print( "Δυστυχως χασατε!!" )
3
Α Τάξη / Η συνέχεια στο eclass
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Φεβρουάριος 19, 2017, 09:13:59 μμ »
Από εδώ και στο εξής το μάθημα μετακομίζει σε κλειστό πίνακα στο eclass στον οποίο έχετε πρόσβαση με τους λογαριασμούς που σας έδωσα.
4
Συναντήσεις Ομίλου 2016-2017 / Συνάντηση 12 Φεβρουαρίου 2017
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Φεβρουάριος 07, 2017, 05:48:45 μμ »
Στην τελευταία συνάντηση είπαμε να το ρίξουμε λίγο στην Python και να ασχοληθούμε λίγο με την κρυπτογραφία.

Προσοχή!! Δουλεύουμε στην Python 3!!! (έκδοση 3.6) την οποία μπορείτε να κατεβάσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.python.org/ftp/python/3.6.0/python-3.6.0.exe

Δυο σχολικά βιβλία που κάνουν στο επαγγελματικό λύκειο μπορείτε να βρείτε εδώ:
Αρχές Προγραμματισμού Β τάξη ΕΠΑΛ
Προγραμματισμός Υπολογιστών Γ' ΕΠΑΛ

Το παρακάτω πρόγραμμα κρυπτογραφεί το κείμενο text με τον αλγόριθμο του Καίσαρα μετατοπίζοντας κάθε γράμμα key θέσεις στο αλφάβητο.

Κώδικας: python [Επιλογή]

def encrypt(text, key):
    cipher = ""
    for letter in text:
        cipher += chr( ord(letter) + key )
    return cipher


Είχαμε κάνει το παραπάνω και είχαμε πει να δοκιμάσετε να κάνετε την αποκρυπτογράφηση. Επίσης να λύσετε το πρόβλημα της κυκλικής μετάθεσης, δηλαδή ότι μετά το Ω είναι το Α στα ελληνικά και μετά το Z είναι το Α στα αγγλικά!!

Υπόδειξη: Στην Python ισχύει ο ίδιος τελεστής για το υπόλοιπο της ακέραιας διαίρεσης, έτσι αν θέλουμε το γράμμα που είναι 4 θέσεις μετά το Y, δηλαδή Y -> Z -> A -> B -> C , προσθέτουμε στη θέση που είμαστε key % 24 !!! Δοκιμάστε το στην πράξη με πραγματικά παραδείγματα.

Γιατί να μάθω Python
5
Συναντήσεις Ομίλου 2016-2017 / Συνάντηση 5 Φεβρουαρίου 2017
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Φεβρουάριος 05, 2017, 02:57:08 μμ »
ΕΡΓΑΣΙΑ Το παιχνίδι ΠΕΤΡΑ-ΨΑΛΙΔΙ-ΧΑΡΤΙ
Θα αναπτύξετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα παίζει το παιχνίδι ΠΕΤΡΑ - ΨΑΛΙΔΙ - ΧΑΡΤΙ. (Rock -Scissors - Paper)
Ο χρήστης Θα δίνει το αρχικό γράμμα για κάθε αντικείμενο και ο υπολογιστής θα παράγει κάποιο στην τύχη.
 
Αρχικά κατεβάστε το  Φύλλο Δραστηριότητας από εδώ
διαβάστε το προσεκτικά και ακολουθήστε τις οδηγίες βήμα - βήμα.

Το πρόγραμμά μας θα πρέπει στο τέλος
1. Να παίζει συνεχόμενους γύρους. Σε κάθε γύρο να ρωτάει τον παίκτη αν θέλει να συνεχίσει
2. Να καταγράφει τις νίκες τις ήττες για τον παίκτη και τον υπολογιστή και να εμφανίζει στο τέλος τα συνολικά αποτελέσματα και τον τελικό νικητή.
και εντελώς προαιρετικά
3. Να εμφανίζει το αντικείμενο που επέλεξε τις περισσότερες φορές ο παίκτης

Δίνω ένα ημιτελές τμήμα του παιχνιδιού που θα πρέπει να αναπτύξετε με βάση τις οδηγίες του φύλλου εργασίας. Μπορείτε να το κατεβάσετε και από εδώ σε μορφή cpp.
Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <stdlib.h>
#include <time.h>
using namespace std;

int main ()
{
    int index;
    char computer;
    char player, choice;

    srand (time(NULL));

    cout << "********************************" << endl;
    cout << "*  Rock-Paper-Scissors Game Ver. 0.1  *" << endl;
    cout << "*         programmed by Euripides          *" << endl;
    cout << "********************************" << endl;

    cout << endl;

    cout << " Keep Calm, it is your turn now " << endl;
    cout  << "Enter choice : P: Paper, S: Scissors and R: Rock " << endl;
    cin >> player;

    index = rand() % 3 ;
    if (index == 0)
        computer = 'R';
    else if (index == 1)
        computer = 'P';
    else
        computer = 'S';

    cout << " You     : " << player << endl;
    cout << " Computer: " << computer << endl;

    if (player == 'P' && computer == 'R') {
        cout << "you win" << endl;
    }
    else {
        cout << "you lose" << endl;
    }
    cout << "***************" << endl;
    cout << "   GAME OVER  " << endl;
    cout << "***************" << endl;

  return 0;
}

6
Α Τάξη / Πως να γραφτώ στην ηλεκτρονική τάξη?
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Φεβρουάριος 02, 2017, 03:38:00 πμ »
Για να γραφτείτε σε ένα μάθημα στο eclass πηγαίνετε στην ιστοσελίδα,
http://eclass.sch.gr/ , και κάνετε κλικ εκεί που λέει Σύνδεση με Λογαριασμό sch.gr

 
Εισάγετε τους κωδικούς που σας έχουμε δώσει:
 
και θα βρεθείτε σε μια οθόνη όπως αυτή που βλέπετε παρακάτω. Αυτό είναι το χαρτοφυλάκιό σας, δηλαδή τα μαθήματα στα οποία είστε εγγεγραμμένοι. Τώρα είμαι μέσα με τον δικό μου λογαριασμό και είμαι εγγεγραμμένος σε δυο μαθήματα. Εσείς θα βλέπετε κενή αυτή τη λίστα γιατί δεν θα είστε ακόμα εγγεγραμμένοι σε κάποιο μάθημα. Στη συνέχεια επιλέγετε από το μενού αριστερά Μαθήματα
 
και θα δείτε τη λίστα όλων των μαθημάτων του σχολείου σας!!! Μετά επιλέγετε το μάθημα στο οποίο θέλετε να εγγραφείτε.
 
 
Αν θέλετε να εγγραφείτε σε ένα κλειστό μάθημα, δηλαδή σε μάθημα στο οποίο η πρόσβαση δεν είναι ελεύθερη θα πρέπει να κάνετε αίτημα στον καθηγητή. Αφού επιλέξετε το μάθημα που θέλετε από την προηγούμενη λίστα (π.χ. εγώ μόλις επέλεξα Μαθηματικά Γ Γυμνασίου) θα δείτε την παρακάτω οθόνη στην οποία θα πρέπει να γράψετε κάτι στο κενό πλαίσιο π.χ. το όνομά σας και να κάνετε κλικ στο Υποβολή αίτησης. Μετά περιμένετε να σας έρθει ειδοποίηση στο email σας.
 
7
Α Τάξη / Μάθημα Τρίτης 31/1 και Πέμπτης 2/2
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 30, 2017, 07:06:15 μμ »
Στο μάθημα αυτής της εβδομάδας θα επαναλάβω για το email και το eclass πάλι, και θα έχετε για την άλλη φορά τις ερωτήσεις στο τέλος του κεφαλαίου 14 του σχολικού βιβλίου, που μπορείτε να βρείτε και στον παρακάτω σύνδεσμο.
Κεφάλαιο 14 Σχολικό Βιβλίο

Επίσης από εδώ και πέρα κάποιες ανακοινώσεις και υλικό θα το αναρτώ μόνο στο eclass οπότε αν δεν μου έχετε στείλει email από τον λογαριασμό σας στο σχολικό δίκτυο όπως είχαμε πει και δεν έχετε γραφτεί εκεί δεν θα μπορείτε να παρακολουθείτε τις ανακοινώσεις.

Για να συνδεθείτε στο μάθημα στο eclass θα πρέπει να μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο και να εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό που σας έδωσα.

http://eclass.sch.gr/courses/G1618231/

Οδηγίες για την ηλεκτρονική τάξη μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://docs.openeclass.org/3.5/el:mans


Προσοχή αν δεν είστε εγγεγραμμένοι, θα πρέπει να κάνετε αίτηση στο μάθημα για να την εγκρίνω.
8
Γ Τάξη / Επίλυση Δευτεροβάθμιας Εξίσωσης
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 29, 2017, 09:12:02 μμ »
Στο μάθημα παρουσίασα το παρακάτω πρόγραμμα για την επίλυση της δευτεροβάθμιας εξίσωσης:

Κώδικας: Python [Επιλογή]
from math import sqrt
print "***********************"
print "** Quadraic Equation **"
print "***********************"

a = input("a = ")
b = input("b = ")
c = input("c = ")

D = b*b - 4*a*c

x1 = (-b + sqrt(D))/(2*a)
x2 = (-b - sqrt(D))/(2*a)

print "x1 = ", x1
print "x2 = ", x2


Θυμίζω ότι για την επίλυση της δευτεροβάθμιας εξίσωσης ισχύουν τα παρακάτω:
 

ΕΡΓΑΣΙΑ
Θα πρέπει να διακρίνετε τις παραπάνω περιπτώσεις όπου έχουμε διπλή ρίζα ή η εξίσωση είναι αδύνατη.
Τι θα συμβεί αν δώσουμε
a = 0, b = 1, c = 10 ;
Ποια εξίσωση είναι αυτή και ποια είναι η λύση της; Μπορείτε να επεκτείνετε το πρόγραμμα ώστε να καλύπτει και αυτή την περίπτωση;


Μπορείτε να συμβουλευτείτε τις παρακάτω πηγές:
Δευτεροβάθμια Εξίσωση στο σχολικό βιβλίο
https://en.wikipedia.org/wiki/Quadratic_equation
9
Γ Τάξη / Λύση Άσκησης που είχατε με τέλεια τετράγωνα
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 29, 2017, 08:54:26 μμ »
Ο παρακάτω κώδικας εμφανίζει τα τέλεια τετράγωνα χωρίς να κάνει πολλαπλασιασμό.
Βασίζεται στην παρακάτω παρατήρηση:
22 = 4 = 1 + 3
32 = 9 = 4 + 3 + 2 = 4 + 5
42 = 16 = 9 + 5 + 2 = 9 + 7
52 = 25 = 16 + 7 + 2 = 16 + 9

Το πρόγραμμα του οποίου τη λειτουργία θα μου εξηγήσετε δίνεται παρακάτω:
Κώδικας: python [Επιλογή]
square = 1
difference = 3
for i in range(300):
    print square, "  ",
    square = square + difference
    difference = difference + 2
print

Να το αντιγράψετε στον διερμηνευτή και να το εκτελέσετε.
Για να κάνετε αντιγραφή από εδώ κατευθείαν τον κώδικα κάνετε κλικ εκεί που λέει Επιλογή πάνω από τον κώδικα εκεί που λέει κώδικας:Python και στη συνέχεια Copy/Αντιγραφή και μετά Επικόλληση στον αρχείο που έχετε ανοίξει στην Python. Προσοχή μην κάνετε επικόλληση στον διερμηνευτή αλλά ανοίξτε πρώτα ένα αρχείο ώστε να έχετε αποθηκευμένο τον κώδικα κάπου. Στη συνέχεια με F5 εκτελείτε το πρόγραμμα.
10
Α Τάξη / Οδηγίες - Υλικό για ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ηλεκτρονική τάξη
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Ιανουάριος 27, 2017, 02:09:10 μμ »
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
http://webmail.sch.gr
Δείτε τα παρακάτω πολύ επεξηγηματικά βίντεο χρήσης του ταχυδρομείου μας στο σχολικό δίκτυο από το ψηφιακό σχολείο
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο στο σχολικό δίκτυο
Εισαγωγή στην χρήση του email
Αποστολή και Λήψη ηλεκτρονικών μηνυμάτων
Καλό θα ήταν πριν ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το email σας να ρίξετε μια ματιά στις παρακάτω οδηγίες:
Οδηγίες προς τους μαθητές και τους Κηδεμόνες τους για την ενεργοποίηση και χρήση του μαθητικού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οδηγίες Καλής Χρήσης Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο

Ένα πολύ καλό εγχειρίδιο για εσάς και τους γονείς σας είναι το
Το διαδίκτυο που θέλουμε (The Web we want)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ
http://eclass.sch.gr/
Το εγχειρίδιο χρήσης της ηλεκτρονικής τάξης βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://docs.openeclass.org/3.4/el:mans
Σελίδες: [1] 2 3 ... 10