Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - evry

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5
46
Η πρώτη συνάντηση του ομίλου θα γίνει φέτος την Δευτέρα 31 Οκτωβρίου στις 13:20 στο εργαστήριο πληροφορικής του 1ου ορόφου

Θα σας ενημερώσω για τους στόχους του ομίλου για φέτος και θα παρουσιάσω το περιβάλλον προγραμματισμού στο οποίο θα αναπτύξουμε τις εφαρμογές μας.
Πρόκειται για το ανοικτού κώδικα λογισμικό CodeBlocks το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο
http://www.codeblocks.org/downloads/26
Προσοχή!!! Θα κατεβάσετε το     codeblocks-16.01mingw-setup.exe
Αφού το εγκαταστήσετε  επιλέγετε
Create new Project ==>  Console Application ==> C++ ==>
δίνω το όνομα του project
και σε όλες τις άλλες ερωτήσεις λέω ΝΑΙ
Μετά από τον δενδροειδή κατάλογο αριστερά ανοίγω το main.cpp
και καλό coding  :D


Μπορείτε εσείς να εγκαταστήσετε το codeblocks, από τώρα. Προσέξτε, την πρώτη φορά που θα το χρησιμοποιήσετε θα σας ζητήσει να επιλέξετε compiler. Επιλέγουμε τον mingw gcc.

Παρακάτω δίνω ένα απλό πρόγραμμα με το οποίο θα ασχοληθούμε στην πρώτη μας συνάντηση.
Μπορείτε αν θέλετε να τολμήσετε να το δοκιμάσετε πριν τη Δευτέρα  ;)

Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
// θα χρησιμοποιήσω τα cin/cout για είσοδο/έξοδο άρα πρέπει να συμπεριλάβω τη βιβλιοθήκη iostream
using namespace std;

int main()
{
    int x, y, sum, product;     //  δήλωση ακέραιων μεταβλητών
    cout << " y = " ;            // μήνυμα στον χρήστη
    cin >> y;                       // εισαγωγή ενός αριθμού στη μεταβλητή y από τον χρήστη
    cout << "x = ";              // μήνυμα στον χρήστη
    cin >> x;                     // εισαγωγή ενός αριθμού στη μεταβλητή x από τον χρήστη
 
    sum = x+y;                 // καταχωρώ το άθροισμά τους στη μεταβλητή sum
    product = x * y;          // καταχωρώ το γινόμενό τους στη μεταβλητή product
 
    cout << “sum = ” << sum << endl;             // Εμφανίζω τα αποτελέσματα
    cout << “product = ” << product << endl;
 
    return 0;
}


Ασκήσεις για την 1η συνάντηση
Να τροποποιήσετε το παραπάνω πρόγραμμα έτσι ώστε να
1. Κάνει τα ίδια αλλά για τέσσερις αριθμούς
2. Να διαβάζει τέσσερις αριθμούς και να εμφανίζει τη διαφορά του αθροίσματος των δυο πρώτων από το άθροισμα των δυο τελευταίων.

Σχετικά με την εγκατάσταση και χρήση του codeblocks αν και δεν νομίζω ότι χρειάζεται:
Ένα πολύ καλό εισαγωγικό εγχειρίδιο στα αγγλικά είναι αυτό
http://www.sci.brooklyn.cuny.edu/~goetz/codeblocks/codeblocks-instructions.pdf


Σε περίπτωση που έχετε πρόβλημα με την εγκατάσταση ή χρήση του CodeBlocks
μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν online interpreter της C++ που δεν χρειάζεται εγκατάσταση και εκτελείται μέσα στον browser όπως οi παρακάτω:

http://www.compileonline.com/compile_cpp_online.php
http://code.hackerearth.com/2aa73cz


Σχετικά με τη γλώσσα C++ οι σημειώσεις που θα σας δώσω σας υπερκαλύπτουν αλλά αν είστε ανήσυχα μυαλά και θέλετε να το ψάξετε περισσότερο παραθέτω στη συνέχεια μερικά πολύ καλά βιβλία για C++ τα οποία διατίθενται δωρεάν στο διαδίκτυο

How to think like a Computer Scientist in C++

Thinking in C++

Learn C++

Όσοι έχετε πρόβλημα με τον compiler του Codeblocks, αυτό πιθανόν συμβαίνει επειδή το περιβάλλον δεν μπορεί να βρει τον compiler και πρέπει εσείς να ορίσετε το μονοπάτι στο οποίο βρίσκεται.
Για να το κάνετε αυτό:
Αφού ανοίξετε το CodeBlocks
Πηγαίνετε στα Settings και εκεί επιλέγετε  Compiler .
Στη φόρμα που σας βγάζει επιλέγετε Toolchain executables.
Εκεί στο Compiler's installation directory πρέπει να ορίσετε το μονοπάτι στο οποίο βρίσκεται ο compiler.
Για να το κάνετε αυτό βρείτε σε ποιο φάκελο έχετε εγκαταστήσει το CodeBlocks, π.χ. αν είναι στο C:\Program Files το μονοπάτι είναι C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW

αν ούτε αυτό δουλέψει τότε δοκιμάσετε να δουλέψετε σε κάποιους από τους παρακάτω  online compilers.

http://cpp.sh/
http://www.compileonline.com/compile_cpp_online.php
https://www.codechef.com/ide



Το δεύτερο πρόγραμμα με το οποίο θα ασχοληθούμε συνιστά τροποποίηση / επέκταση του προηγούμενου και είναι το παρακάτω:

Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>                         
                                  // θα χρησιμοποιήσω τα cin/cout για είσοδο/έξοδο άρα πρέπει να συμπεριλάβω τη βιβλιοθήκη iostream
using namespace std;
int main() {
   int a, b, sum;                                                                 //  δήλωση ακέραιων μεταβλητών
   cout << "Enter two positive numbers" << endl;            // μήνυμα στον χρήστη
   cout << "a = ";                                                              // μήνυμα στον χρήστη
   cin >> a;                                                                        // διαβάζει έναν αριθμό και τον αποθηκεύει στη μεταβλητή a
   cout << "b = ";                                                              // μήνυμα στον χρήστη
   cin >> b;                                                                       // διαβάζει έναν αριθμό και τον αποθηκεύει στη μεταβλητή a
   if (a>0 && b>0) {                                                          // Αν ισχύει ότι και το a και το b είναι θετικοί αριθμοί
       sum = a + b;                                                             // καταχωρώ το άθροισμά τους στη μεταβλητή sum
       cout << "sum = " << sum << endl;                         // εμφανίζω το αποτέλεσμα στην οθόνη
   }
   else
       cout << "Houston we have a problem: Negative number" << endl;       // αλλιώς ενημερώνω ότι υπάρχει πρόβλημα
   
   return 0;
}


Ασκήσεις για την 2η συνάντηση
Να τροποποιήσετε το παραπάνω πρόγραμμα έτσι ώστε να
1. Κάνει τα ίδια αλλά για τέσσερις αριθμούς
2. Να διαβάζει δυο αριθμούς Α, B, C που είναι οι συντελεστές της πρωτοβάθμιας εξίσωσης ax+b = 0 και να εμφανίζει τη λύση της στην οθόνη.



49
Το περιβάλλον προγραμματισμού στο οποίο θα δουλέψουμε είναι το ελεύθερο λογισμικο CodeBlocks το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο
http://www.codeblocks.org/downloads/26
Προσοχή!!! Θα κατεβάσετε το     codeblocks-16.01mingw-setup.exe


Βίντεο στο youtube για την εγκατάσταση του CodeBlocks και την ανάπτυξη του πρώτου μας προγράμματος σε αυτό
https://www.youtube.com/watch?v=3B4hPHZNtNw
https://www.youtube.com/watch?v=i1kubuz1loI

Το επίσημο εγχειρίδιο του CodeBlocks στα αγγλικά είναι αυτό
http://www.codeblocks.org/docs/manual_en.pdf

Επίσης πολύ καλό εισαγωγικό εγχειρίδια είναι  το παρακάτω
http://www.sci.brooklyn.cuny.edu/~goetz/codeblocks/codeblocks-instructions.pdf

50
Έχετε τις ερωτήσεις στο τέλος του κεφαλαίου 2 σελ. 20
και μια ερευνητική εργασία η οποία ειναι η παρακάτω:

Ποιες είναι οι βασικές διαφορές μεταξύ των σκληρών δίσκων HDD και SSD
Τι σχέση έχουν οι κάρτες μνήμης SD που βάζετε στα κινητά σας με τους δίσκους SSD?

51
Β Τάξη / 2ο-4ο μάθημα : Φύλλο Εργασίας σε Bits & Bytes και Ασκήσεις
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2016, 11:26:49 πμ »
Στο επόμενο μάθημα θα ασχοληθούμε με το παρακάτω φύλλο εργασίας.
Φύλλο Εργασίας Bits & Bytes

Μπορείτε να διαβάσετε τις αντίστοιχες ενότητες ώστε να είστε προετοιμασμένοι/ες από το σχολικό βιβλίο

Ψηφιακός κόσμος στο σχολικό βιβλίο

Πρώτα να εκτελέσετε τις παρακάτω δραστηριότητες-ασκήσεις τις οποίες θα εξετάσω στην τάξη :D:

1. Με χρήση του επόμενου συνδέσμου θα μου φέρετε στο επόμενο μάθημα το όνομά σας με κεφαλαία κωδικοποιημένο στο δυαδικό σύστημα
Κωδικοποίηση χαρακτήρων στο δυαδικό σύστημα

2. Αφού διαβάσετε τον παρακάτω σύνδεσμό της wikipedia θα μου φέρετε γραμμένο το όνομά σας στον κώδικα Μορς.
Κώδικας Μορς στην wikipedia

3. Δοκιμάστε να ρυθμίσετε τους παρακάτω διακόπτες στην ίδια θερμοκρασία. (επιλέξτε εσείς σε ποια θερμοκρασία)
Αναλογικός/Ψηφιακός Διακόπτης Ρύθμισης της Φωτεινότητας


53
Καλείστε να επιλύσετε ένα από τα παρακάτω προβλήματα γράφοντας ένα πρόγραμμα στη γλώσσα προγραμματισμού του code.org.
Επιλέξτε το πρόβλημα που σας ταιριάζει:

Προγραμματίζοντας το Flappy Bird

Ψυχρά και Ανάποδα. Βοήθησε την Άννα και την Έλσα

Πόλεμος των Άστρων (Star Wars)

Minecraft

54
Γ Τάξη / 1ο μάθημα: Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 12:00:06 πμ »
Καλείστε να επιλύσετε ένα από τα παρακάτω προβλήματα γράφοντας ένα πρόγραμμα στη γλώσσα προγραμματισμού του code.org.
Επιλέξτε το πρόβλημα που σας ταιριάζει:

Προγραμματίζοντας το Flappy Bird

Ψυχρά και Ανάποδα. Βοήθησε την Άννα και την Έλσα

Πόλεμος των Άστρων (Star Wars)

Minecraft

Για εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου προσπαθήστε να επιλύσετε τα παρακάτω προβλήματα λογικής

•   Το πρόβλημα του αρχαίου κόσμου
•   Κανίβαλοι και Ιεραπόστολοι
•   Το πρόβλημα της διάσχισης γέφυρας

57
Β Τάξη / Ένα ακόμα κομμάτι σοκολάτα
« στις: Ιούλιος 05, 2016, 03:10:01 μμ »
Θα μου το εξηγήσετε στο πρώτο μάθημα. Αυτή είναι η πρώτη ερευνητική εργασία σας.




60
Το σχολείο μας έχει επιλεγεί μαζί με άλλα πειραματικά και πρότυπα σχολεία για να συμμετέχει στο θερινό σχολείο που θα διοργανώσει το τμήμα πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιά. Το σχολείο απευθύνεται σε μαθητές που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την πληροφορική στο μέλλον και ο σκοπός είναι να γνωρίσουν διάφορες πλευρές και ερευνητικές περιοχές αυτής της σύγχρονης επιστήμης.
Όσοι θέλουν να δηλώσουν συμμετοχή να επικοινωνήσουν με τον υπεύθυνο καθηγητή Ευριπίδη Βραχνό
Ακολουθεί η περιγραφή του σχολείου

ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Η Επιστήμη για το Παρόν και το Μέλλον
Αίθουσα Συνεδρίων
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
22 έως 26 Ιουνίου 2015
10:00 π.μ. – 13:00 μ.μ.
Διοργάνωση: Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Πειραιώς με τη
συμμετοχή Πρότυπων/Πειραματικών Δημόσιων Σχολείων και
Επιλεγμένων Ιδιωτικών Σχολείων
Θεματικές Ενότητες
1. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Κινητά (Mobile Apps)
2. Ανάπτυξη Λογισμικού
3. Ασφάλεια στην Ψηφιακή Εποχή
4. Αυτο-εκπαιδευόμενοι Ευφυείς Υπολογιστές
5. Γραφικά με Υπολογιστές και Εικονική Πραγματικότητα
6. Διαδίκτυο και Τηλεπικοινωνίες
7. Διαχείριση Δεδομένων και Γεωγραφικά Συστήματα
8. Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
9. Κοινωνικά Δίκτυα
10. Μαθηματικά στην Πληροφορική
11. Προγραμματισμός e-learning
12. Προστασία Δεδομένων στο Διαδίκτυο
13. Συναισθηματικά Χαρακτηριστικά στους Υπολογιστές
14. Τεχνητή Νοημοσύνη και Ρομποτική
15. Υπολογιστές του Χτες, του Σήμερα και του Αύριο
16. Ομαδικές Εργασίες

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5