Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - evry

Σελίδες: 1 ... 3 4 [5]
63
Καταρχήν μπορείτε να ξεκινήσετε από τον online κριτή του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής
http://www.hellenico.gr/
υπάρχουν όμως πολύ καλά συστήματα με πιο ... ομαλή προσγείωση σε δύσκολα προβλήματα που προτείνω για εξάσκηση
Βραζιλία:  https://www.urionlinejudge.com.br
ΗΠΑ : http://uva.onlinejudge.org/

Ρωσία : http://acm.timus.ru/
Ιαπωνία:  http://judge.u-aizu.ac.jp/onlinejudge/

http://www.spoj.com/

και κάτι .... διαφορετικό

Project Euler

εγώ πάντως το προσπαθώ ακόμα   ;D

67
Η Μοιρασιά των άπληστων πειρατών
Μία ομάδα 5 πανούργουν και ασυνήθιστα έξυπνων πειρατών, απέκτησε 100 χρυσά νομίσματα από το τελευταίο της πλιάτσικο σε ένα εμπορικό πλοίο. Σειρά έχει φυσικά, η μοιρασιά της πολύτιμης αυτής λείας σύμφωνα με τον περίφημο πειρατικό κώδικα. Ο τελευταίος προβλέπει σχετικά τα εξής:
Ο πρώτος στην ιεραρχία (καπετάνιος) παίρνει αρχικά το λόγο και προτείνει έναν τρόπο μοιρασιάς των νομισμάτων. Ακολουθεί ψηφοφορία στην οποία συμμετέχει και ο ίδιος. Αν οι μισοί (ή παραπάνω) πειρατές ψηφίσουν υπέρ, τότε η πρόταση ‘περνάει’ και τα λάφυρα διαμοιράζονται αναλόγως. Διαφορετικά, ο καπετάνιος “τρώει σανίδα” και πάει να κάνει παρέα στα σκυλόψαρα!
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε αναλαμβάνει ο δεύτερος στην ιεραρχία πειρατής, ο οποίος κάνει τη δική τους πρόταση την οποία και θέτει σε ψηφοφορία κοκ. Το μοτίβο συνεχίζεται μέχρι κάποια στιγμή να υπάρξει συμφωνία. Οι πειρατές είναι εξαιρετικά άπληστοι, αλλά δεν βάζουν τίποτε παραπάνω από την ίδια τους τη ζωή.
Τα ερωτήματα λοιπόν είναι τα εξής:
Ερώτημα 1: Ποια θα πρέπει να είναι η πρόταση του καπετάνιου, ώστε να γλυτώσει τη σανίδα, αλλά ταυτόχρονα να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν περισσότερα νομίσματα?
Ερώτημα 2: Τι θα έπρεπε να δηλώσει ο καπετάνιος αν υπήρχαν 100 πειρατές αντί για 5?
Ερώτημα 3: Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός πειρατών που μπορούν να υπάρξουν, έτσι ώστε ο καπετάνιος να είναι σε θέση να κάνει μία πρόταση η οποία θα του αποφέρει τουλάχιστον ένα χρυσό νόμισμα?

Τα καπέλα των φυλακισμένων
10 βαρυποινίτες φυλακισμένοι ετοιμάζονται για εκτέλεση. Αύριο θα τοποθετηθούν σε μια ουρά κοιτώντας όλοι σε μια κατεύθυνση. Ο πρώτος της ουράς δεν θα μπορεί να δει τίποτα μπροστά του, ο δεύτερος θα μπορεί να δει το κεφάλι του πρώτου και πάει λέγοντας…ο τελευταίος θα μπορεί να δει τα κεφάλια όλων των μπροστινών του. Στη συνέχεια ένας εκτελεστής θα τοποθετήσει από ένα καπέλο στο κεφάλι του κάθε φυλακισμένου. Το καπέλο μπορεί να είναι είτε μαύρο είτε άσπρο με απολύτως τυχαία αναλογία. Οι φυλακισμένοι δεν μπορούν να δουν το χρώμα του δικού τους καπέλου.
Ο εκτελεστής τότε θα ρωτήσει έναν-έναν όλους τους φυλακισμένους τι χρώμα καπέλο φοράει ο καθένας στο κεφάλι του ξεκινώντας από τον 10ο στη σειρά, προχωρώντας στον 9ο, στον 8ο κ.ο.κ μέχρι το πρώτο. Ο κάθε φυλακισμένος θα πρέπει να απαντήσει “άσπρο” ή “μαύρο”. Αν η απάντηση του ταιριάζει με το χρώμα το καπέλου που φοράει θα γλιτώσει την εκτέλεση. Διαφορετικά θα πεθάνει. Όλοι οι φυλακισμένοι μπορούν να ακούσουν τις απαντήσεις όλων καθώς και την απάντηση του εκτελεστή που θα τους επιβεβαιώνει αν πρόβλεψαν σωστά ή όχι.

Είμαστε στη νύχτα πριν από την εκτέλεση. Οι φυλακισμένοι έχουν το δικαίωμα να μαζευτούν και να συζητήσουν ένα σχέδιο ώστε να μεγιστοποιήσουν τον αριθμό αυτών που θα σωθούν αύριο. Ποιο είναι το βέλτιστο σχέδιο; (Hint: στην καλύτερη περίπτωση οι 9 μπορούν να σωθούν στα σίγουρα ενώ ο δέκατος έχει πιθανότητα 50% να σωθεί).

Τα κάλπικα νομίσματα
Έχετε δέκα δοχεία με 1000  το καθένα ιδίου μεγέθους και σχήματος. Κανονικά, τα νομίσματα αυτά ζυγίζουν 10mg, αλλά ένα από τα δοχεία περιέχει κάλπικα νομίσματα, που ζυγίζουν 1mg λιγότερο, δηλαδή 9mg το καθένα. Παρ' όλα αυτά, τα νομίσματα δείχνουν απολύτως όμοια.
Πως θα βρείτε σε ποιο δοχείο είναι τα κάλπικα νομίσματα με ένα μόνο ζύγισμα;

Αν υπάρχουν πολλά ελαττωματικά δοχεία πως μπορούμε πάλι με ένα ζύγισμα να βρούμε ποια είναι;

Σημαδεμένη Επαγωγή
Κάποτε σε ένα μακρινό μοναστήρι στα Ιμαλάια μια παράξενη ασθένεια έκανε την εμφάνιση της. Μια ασθένεια η οποία είχε ορατά σημάδια πολλούς μήνες προτού αρχίσει να φθείρει τον οργανισμό,  ο ασθενής δεν ήξερε αν είχε προσβληθεί  ή όχι από την αρρώστια παρά μόνο αν έβλεπε στο μέτωπο του μια  μικρή πράσινη κηλίδα .
Στο μοναστήρι τηρούνταν  ανάμεσα στους μονάχους αυστηρά όρκοι σιωπής και λόγω αποχής από τα εγκόσμια δεν υπήρχαν στο μοναστήρι καθρέπτες ή μεταλλικές επιφάνειες  ούτε κανένας άλλος τρόπος να μπορεί κάποιος μονάχος να δει το μέτωπο του. Κατά συνέπεια  αν ένας μονάχος   είχε προσβληθεί από την ασθένεια αυτό γινόταν ορατό από όλους τους άλλους μονάχους(λόγω της κηλίδας) αλλά όχι από τον ίδιο , φυσικά οι άλλοι μονάχοι δεν είχαν καπό τρόπο να τον ειδοποιήσουν για αυτό που του συνέβαινε.
Ο κανονισμός του μοναστηριού σε αυτές τις περιπτώσεις επέβαλλε το εξής:
Τη μέρα που θα αντιλαμβανόταν κάποιος μονάχος ότι είχε προσβληθεί από την ασθένεια και ήταν απόλυτα σίγουρος  για αυτό έπρεπε να εγκαταλείψει το μοναστήρι αμέσως είναι σαφές από τα παραπάνω ότι ένας μέσος άνθρωπος δεν θα μπορούσε να  διαπιστώσει εύκολα αν ασθενούσε η όχι, αλλά όλοι οι μονάχοι λόγω της μακρόχρονης παραμονής τους στο μοναστήρι κατείχαν στον υπέρτατο  βαθμό  επομένως Κατόρθωσαν να μάθουν αν είχαν προσβληθεί  ή όχι .
Όσοι διηγούνται την ιστορία   θυμούνται ξεκάθαρα ότι το μοναστήρι εγκατέλειψαν όλοι όσοι έχον την ασθένεια 10 άτομα το  πλήθος  αλλά κανείς τους δεν θυμάται σε πόσες μέρες  το εγκατέλειψαν.
Μήπως εσύ μπορείς να πεις σε πόσες μέρες έφυγαν και γιατί;

Επαγωγικό φαγητό
Σε ένα κλουβί (σχετικά ΅εγάλο) είναι κλεισ΅ένα 101 λιοντάρια και 1 πρόβατο. Αν κάποιο λιοντάρι φάει το πρόβατο τότε το πιάνει υπνηλία (από τη βαρυστο΅αχιά) και είναι ευάλωτο σε επιθέσεις άλλου λιονταριού (γίνεται κατά κάποιο τρόπο ψευδό-πρόβατο, δηλαδή υποψήφιο θύ΅α).
Υποθέστε ότι αν κάποιο λιοντάρι σκοτώσει το θύ΅α του τότε το τρώει ΅όνο του (δεν το ΅οιράζεται ΅ε άλλο λιοντάρι). Επίσης υποθέστε ότι όλα τα λιοντάρια είναι λογικά, και όλα ξέρουν ότι και τα άλλα λιοντάρια σκέφτονται ΅ε λογικό τρόπο. Το κάθε λιοντάρι θέλει κατ' αρχάς να ζήσει και αν ΅πορεί να φάει κάποιο θύ΅α τότε θα το κάνει. Οι προτεραιότητές τους δηλαδή είναι (από τη ΅εγαλύτερη προς τη ΅ικρότερη):
1. Να φάνε το υποψήφιο θύ΅α και να ζήσουν
2. Να ΅ην φάνε το υποψήφιο θύ΅α και να ζήσουν
3. Να φάνε το υποψήφιο θύ΅α και να πεθάνουν
Θα επιβιώσει το πρόβατο;


100 Κρατούμενοι και 1 λάμπα
Υπάρχουν 100 κρατούμενοι σε μια φυλακή, όλοι τους σε ξεχωριστά κελιά, τα οποία είναι σφραγισμένα, με ηχομόνωση και χωρίς παράθυρα. Υπάρχει επίσης  μια αίθουσα στη φυλακή με μια λάμπα. Κάθε μέρα, ο φύλακας θα διαλέγει έναν από τους 100 φυλακισμένους τυχαία (έστω και αν έχει ξαναεπιλεχθεί) και θα τον πηγαίνει στην αίθουσα. Ο κρατούμενος θα έχει την επιλογή να πατήσει το διακόπτη της λάμπας, αν θέλει. Ο διακόπτης βρίσκεται αρχικά στη θέση "off".

 Όταν ένας κρατούμενος επιστρέφει απο την αίθουσα, έχει επίσης τη δυνατότητα να πει «Όλοι οι υπόλοιποι κρατούμενοτ έχει πάει στην αίθουσα." Εάν ένας κρατούμενος αποφασίσει να το πει και είναι αλήθεια, όλοι οι κρατούμενοι θα αποφυλακιστούν. Ωστόσο, εάν ένας κρατούμενος αποφασίσει να το πει και είναι λάθος, όλοι οι κρατούμενοι θα εκτελεστούν. Έτσι, ένας κρατούμενος πρέπει να το πει αυτό μόνο αν ξέρει ότι είναι σίγουρα αλήθεια.

 Πριν από την πρώτη ημέρα που ξεκινά αυτή η διαδικασία, όλοι οι κρατούμενοι επιτρέπεται να βρεθούν μαζί για να συζητήσουν ποια στρατηγική θα ακολουθήσουν για να σωθούν. Ποια στρατηγική θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για να εξασφαλίσουν την ενδεχόμενη σωτηρία τους;

68
Λογικοί και Αλγοριθμικοί Γρίφοι / Μερικοί Απλοί Γρίφοι
« στις: Οκτώβριος 19, 2014, 12:34:02 πμ »
Η κάβα
Τρεις φίλοι μπαίνουν σε μια κάβα και αγοράζουν ένα μπουκάλι κρασί που κοστίζει 300 δρχ. δίνοντας 100 δρχ. ο καθένας. Φεύγοντας, τους προλαβαίνει ο υπάλληλος και τους λέει πως έκανε λάθος γιατί το μπουκάλι στοιχίζει 295 και όχι 300 δρχ. και γι' αυτό τους επιστρέφει 5 δρχ. ρέστα. Αυτοί αφού δεν μπορούν να μοιράσουν τις 5 δρχ. στα τρία, παίρνουν ο καθένας από 1 δρχ. και δίνουν 2 δρχ. φιλοδώρημα στον υπάλληλο για την καλή του πράξη. Στο τέλος όμως σκέφτονται: Έδωσε ο καθένας μας 100 δρχ. και πήρε μία πίσω, άρα 99 δρχ. Τρεις φορές το 99 μας κάνει 297 και 2 δρχ. για το φιλοδώρημα, 299. Τι έγινε η μία δραχμή;

Λάμπες και διακόπτες
Έχου΅ε ένα δω΅άτιο το οποίο έχει ΅ία λά΅πα(στο εσωτερικό του)και τρεις διακόπτες (στο εξωτερικό του). Ένας από αυτούς τους διακόπτες είναι αυτός που ανάßει την λά΅πα. Ε΅είς πρέπει ΅ε ΅ία ΅όνο προσπάθεια να καταλάßου΅ε ποιος διακόπτης είναι ο σωστός.Δηλαδή ποιο ή ποιους διακόπτες πρέπει να πατήσου΅ε ώστε όταν ανοίξου΅ε την πόρτα να καταλάßου΅ε ποιος είναι ο σωστός;
(Εννοείται ότι όταν είναι κλειστή η πόρτα δεν ßλέπου΅ε αν ανάßει ή όχι η λά΅πα)

Ο απογραφέας
Ένας απογραφέας ΅παίνει σε ένα σπίτι και ρωτάει την νοικοκυρά πόσοι άνθρωποι ΅ένουν εκεί. Εκείνη του απαντάει πως ΅ένει αυτή ΅ε τις τρεις κόρες της. Ο απογραφέας την ρωτάει τις ηλικίες των κορών της και εκείνη του λέει πως επειδή της αρέσουν τα ΅αθη΅ατικά παιχνίδια, θα του απαντήσει ΅ε έναν γρίφο: Το γινό΅ενο των ηλικιών τους, του λέει, είναι ο αριθ΅ός 36. Ο απογραφέας της λέει πως χρειάζεται και άλλα στοιχεία. Το άθροισ΅α των ηλικιών τους, προσθέτει, είναι ο αριθ΅ός του σπιτιού ΅ου. Ο απογραφέας ßγαίνει έξω, ßλέπει τον αριθ΅ό, αλλά ξανα΅παίνει ΅έσα και δια΅αρτύρεται πως ούτε και πάλι ΅πορεί να υπολογίσει τις ηλικίες τους. Η ΅εγάλη ΅ου κόρη είναι συναχω΅ένη, συ΅πληρώνει η κυρία ΅ε νόη΅α. Ο απογραφέας την ευχαριστεί πολύ και φεύγει. Ποιες είναι οι ηλικίες των τριών κορών της;

Ο λογικός γελωτοποιός
Ο ßασιλιάς, που είχε ßαρεθεί το γελωτοποιό του και έψαχνε αφορ΅ή να τον ξεφορτωθεί, τον καλεί ΅ια ΅έρα και του λέει:
- Πες κάτι, ότι θες. Αν, αυτό που θα πεις, είναι ψέ΅α θα σε κρε΅άσω και αν είναι αλήθεια θα σε σφάξω.
Ο γελωτοποιός στάθηκε για λίγο σκεπτικός και ΅ετά είπε κάτι στον ßασιλιά. Και έζησε!
Τι του είπε;

Την κυρία ή την Τίγρη;
Ένας ßασιλιάς έßαλε έναν κρατού΅ενο ΅προστά από δύο πόρτες. Η πόρτα Νο 1 έγραφε: "Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΙΑ ΤΙΓΡΗ". Η πόρτα Νο 2 έγραφε: "ΣΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΩΜΑΤΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΑ ΤΙΓΡΗ". Ο ßασιλιάς είπε στον κρατού΅ενο ότι η ΅ία από τις δύο επιγραφές γράφει την αλήθεια και η άλλη ψέ΅ατα. Εάν ο κρατού΅ενος ανοίξει την πόρτα ΅ε την κυρία θα την παντρευτεί ενώ αν ανοίξει την πόρτα ΅ε την τίγρη θα φαγωθεί. Ποια πόρτα πρέπει να ανοίξει ο κρατού΅ενος;

Πορτοκάλια ή μανταρίνια;
Έχου΅ε τρία κλειστά πανέρια και ΅ία επιγραφή κρε΅ασ΅ένη πάνω στο καθένα. Η πρώτη γράφει "ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ", η δεύτερη γράφει "ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΑ" και η τρίτη γράφει "ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΑ". Ξέρου΅ε ότι και οι τρεις επιγραφές είναι τοποθετη΅ένες λάθος. Πως ΅πορού΅ε ßγάζοντας ένα φρούτο από ένα ΅όνο πανέρι και χωρίς να κοιτάξου΅ε ΅έσα ή να ψαχουλέψου΅ε, να ßάλου΅ε τις επιγραφές στη σωστή τους θέση;

Πράξεις δημοτικού
Να υπολογιστεί το 24 από τους αριθμούς 6,4,3,1 με χρήση των βασικών πράξεων +,-,*,/

Ζυγίσεις
Έχου΅ε 9 ΅άλες του ίδιου όγκου άλλα ΅ία από αυτές έχει διαφορετικό ßάρος, είναι πιο ελαφριά. Ακό΅α έχου΅ε ΅ία ζυγαριά και θέλου΅ε να ßρού΅ε την ελαφρύτερη ΅πάλα κάνοντας ΅όνο δυο ζυγίσεις.(Η ζυγαριά δεν είναι αυτή που της ßάζεις ένα αντικεί΅ενο και σου λέει το ßάρος του άλλα αυτή που συγκρίνει δυο αντικεί΅ενα για το πιο είναι πιο ßαρύ)

Χρονομέτρηση
Έχου΅ε ένα ΅πρίκι ΅ε νερό που ßράζει και ένα αßγό που πρέπει να ßράσου΅ε για εννέα λεπτά ακριßώς. Δυστυχώς δεν έχου΅ε κανένα ρολόι παρά ΅όνο δύο κλεψύδρες, η ΅ία διάρκειας επτά και η άλλη τεσσάρων λεπτών. Ποιος είναι ο συντο΅ότερος τρόπος για να ΅ετρήσου΅ε εννέα λεπτά;

Λογική Ερώτηση
Ένας εξερευνητής έχει βρεθεί σε μία ζούγκλα που κατοικείται από δύο φυλές ιθαγενών. Η πρώτη φυλή αποτελείται από φιλήσυχους ιθαγενείς οι οποίοι λένε πάντα την αλήθεια. Η δεύτερη φυλή αποτελείται από ανθρωποφάγους που λένε πάντοτε ψέματα. Κατά τα άλλα είναι απολύτως όμοιοι. Τρέχοντας για να ξεφύγει από ένα λιοντάρι που τον κυνηγούσε, βρέθηκε μπροστά σε ένα σταυροδρόμι του οποίου, όπως γνώριζε, ο ένας δρόμος οδηγούσε στο χωριό των φιλήσυχων και ο άλλος στο χωριό των ανθρωποφάγων. Δεν μπορούσε όμως να θυμηθεί ποιος δρόμος οδηγεί πού. Μπροστά στο σταυροδρόμι καθόταν ένας ιθαγενής μιας εκ των δύο φυλών. Ο εξερευνητής είχε χρόνο να του κάνει μόνο μία ερώτηση. Τι θα τον ρωτήσει για να οδηγηθεί στο χωριό των φιλήσυχων ιθαγενών;

Τα καπέλα
Τρεις λογικολόγοι κάθονται σε μία σειρά, έτσι ώστε ο τελευταίος να βλέπει τους δύο μπροστινούς του, ο μεσαίος τον πρώτο και ο πρώτος κανέναν. Ένας κριτής φοράει στον καθένα τους από ένα άσπρο ή ένα κόκκινο καπέλο. Τους λέει πως τουλάχιστον ένα καπέλο είναι κόκκινο, αλλά κανείς τους δεν μπορεί να δει το καπέλο που φοράει. Κερδίζει όποιος βρει το χρώμα του καπέλου του, ξεκινώντας από τον τρίτο στη σειρά. Αυτός δηλώνει πως δεν ξέρει τι χρώμα καπέλο φοράει. Έρχεται η σειρά του δεύτερου, ο οποίος λέει το ίδιο. Όταν έρχεται η σειρά του πρώτου, παρόλο που δεν βλέπει κανέναν τους, δηλώνει με ικανοποίηση πως ξέρει τι χρώμα καπέλο φοράει. Πως το βρήκε και τι χρώμα είναι αυτό;

69
Καταρχήν ξεκινάμε με το εξαιρετικό tutorial του Simon Willison
Σε pdf για να το εκτυπώσετε αν θέλετε
και στα ελληνικά αν προτιμάτε

Πολύ καλό περιβάλλον online για να ξεκινήσετε με την Javascript είναι το
Code Avengers

Μερικά καλά βιβλία που κυκλοφορούν online

http://eloquentjavascript.net/
Eloquent Javascript
http://www.javascriptenlightenment.com/JavaScript_Enlightenment.pdf
Javascript Bible
Basic Javascript for the impatient programmer
Javascript Design Patterns

70
H Ruby είναι αυτή τη στιγμή η πιο μοντέρνα γλώσσα προγραμματισμού για εφαρμογές στον ιστό, η οποία έχει σημαντικές προοπτικές για το μέλλον

Μερικά πολύ καλά προγραμματιστικά περιβάλλοντα online με τα οποία μπορείτε να ξεκινήσετε είναι τα παρακάτω

Code Academy
Try Ruby

http://labs.codecademy.com/

http://www.compileonline.com/execute_ruby_online.php

Ruby Programming

The unofficial ruby guide (written for internal use in the Operations department at Google)

Learn Ruby: The Hard Way

Ακολουθούν κάποια πολύ επεξηγηματικά tutorials και βιβλία

https://www.ruby-lang.org/en/documentation/quickstart/

http://ruby-doc.com/docs/ProgrammingRuby/

http://www.tutorialspoint.com/ruby/ruby_tutorial.pdf

Ruby Cookbook

Beginning Ruby

Programming Ruby

Ruby για παιδιά Kids Ruby
The Ruby Hacking Guide

Πως να φτιάξετε έναν web crawler σε Ruby?

http://www.skorks.com/2009/07/how-to-write-a-web-crawler-in-ruby/

71
Από που να ξεκινήσω; http://www.learnpython.org/

Στο μάθημα θα δουλέψουμε με έναν online python interpreter ώστε να μην χρειαστεί να εγκαταστήσουμε κάποιο λογισμικό
Εμείς θα δουλέψουμε στον Online Python Interpreter

Ένας πολύ καλός συντάκτης για όλες τις γλώσσες προγραμματισμού είναι το notepad++
Ο διερμηνευτής της Python βρίσκεται εδώ
Διαφορετικά μπορείτε και να χρησιμοποιήσετε ένα ενιαίο προγραμματιστικό περιβάλλον για Python όπως το Eric

Το βιβλίο που θα ακολουθήσουμε εμείς είναι το Invent with python, το οποίο υπάρχει όλο διαθέσιμο online
http://inventwithpython.com/chapters/


Ένα βιβλίο για ... παιδιά

Ένα εξαιρετικό βιβλίο είναι το
How to Think Like a Computer Scientist:Learning with Python

και η διαδραστική του online έκδοση
How to Think Like a Computer Scientist

Μερικά πολύ καλά tutorials για να ξεκινήσετε:

The Python Tutorial
Python for FUN

Μαθαίνοντας Python στην Code Academy



Ακολουθούν μερικά πολύ καλά βιβλία για python που διατίθενται δωρεάν στο διαδίκτυο

Πολύ απλός οδηγός για να ξεκινήσετε

Introduction to Computer Science Using Python: A Computational Problem-Solving Focus

Introduction to Python Programming

Όλο το υλικό του μαθήματος A Gentle Introduction to Programming Using Python του MIT.

Learning to Program using Python

Learn Python: The Hard Way
Practical Programming in Python

Python for Informatics

73
Τα παρακάτω δωρεάν βιβλία απευθύνονται σε φοιτητές που ήδη γνωρίζουν τα βασικά του προγραμματισμού. ’ρα για να τα διαβάσετε θα πρέπει ήδη να ξέρετε τουλάχιστον C, αν όχι C++ .

The Hitchiker's Guide to Programming Contests

Art of Programming Contest

Programming Challenges

Αν βιάζεστε να ξεκινήσετε και θέλετε να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας μερικά online συστήματα για διαγωνισμούς στα οποία μπορείτε να γραφτείτε και να υποβάλετε λύσεις είναι τα παρακάτω:

Η επίσημη πλατφόρμα του πανελλήνιου διαγωνισμού πληροφορικής
Sphere Online Judge
USA Computing Olympiad Training Gateway
Code Chef

Οι ιστοσελίδες των πιο γνωστών επίσημων διαγωνισμών στους οποίους μπορείτε να συμμετάσχετε είναι οι παρακάτω:
USA Computing Olympiad
CROATIAN OPEN COMPETITION IN INFORMATICS
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

74
Μετά τα πρώτα βήματά σας στον προγραμματισμό θα πρέπει να ασχοληθείτε και με τη σχεδίαση αλγορίθμων αφού πρώτα μελετήσετε στοιχειώδεις αλγορίθμους όπως αυτοί της ταξινόμησης, αναζήτησης σε πίνακες, ή διάσχισης γράφων κλπ. Μπορείτε να ξεκινήσετε από κάποιες ιστοσελίδες εισαγωγικών μαθήματων σε αλγορίθμους ελληνικών πανεπιστημίων

Σημειώσεις Αλγορίθμων από ΕΜΠ

http://courses.softlab.ntua.gr/progintro/   Εισαγωγή στον Προγραμματισμό από το ΕΜΠ
http://delab.csd.auth.gr/~manolopo/Design/index.html Σχεδίαση Αλγορίθμων από το ΑΠΘ
http://www.corelab.ntua.gr/courses/algorithms/  Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα στο ΕΜΠ
http://www.csd.uoc.gr/~hy380/material.htm     Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

http://stellar.mit.edu/S/course/6/sp08/6.046/materials.html  Εισαγωγή στους Αλγορίθμους από το MIT, με αρκετό υλικό
http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/6-046JFall-2005/CourseHome/index.htm  Πολύ υλικό για το ίδιο μάθημα αλλά από την πλατφόρμα ανοικτών μαθημάτων του MIT

Ένα πολύ καλό βιβλίο για αλγορίθμους που δεν είναι τόσο θεωρητικό όσο το CLR είναι το νέο βιβλίο των Dasgupta, Papadimitriou, και Vazirani το οποίο διατίθεται δωρεάν (προκαταρκτική έκδοση) και μπορείτε να κατεβάσετε σε pdf όποιο κεφάλαιο θέλετε
http://www.cs.berkeley.edu/~vazirani/algorithms.html

Σελίδες: 1 ... 3 4 [5]