Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - evry

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5
16
Συναντήσεις Ομίλου 2016-2017 / Συνάντηση 12 Φεβρουαρίου 2017
« στις: Φεβρουάριος 07, 2017, 05:48:45 μμ »
Στην τελευταία συνάντηση είπαμε να το ρίξουμε λίγο στην Python και να ασχοληθούμε λίγο με την κρυπτογραφία.

Προσοχή!! Δουλεύουμε στην Python 3!!! (έκδοση 3.6) την οποία μπορείτε να κατεβάσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.python.org/ftp/python/3.6.0/python-3.6.0.exe

Δυο σχολικά βιβλία που κάνουν στο επαγγελματικό λύκειο μπορείτε να βρείτε εδώ:
Αρχές Προγραμματισμού Β τάξη ΕΠΑΛ
Προγραμματισμός Υπολογιστών Γ' ΕΠΑΛ

Το παρακάτω πρόγραμμα κρυπτογραφεί το κείμενο text με τον αλγόριθμο του Καίσαρα μετατοπίζοντας κάθε γράμμα key θέσεις στο αλφάβητο.

Κώδικας: python [Επιλογή]

def encrypt(text, key):
    cipher = ""
    for letter in text:
        cipher += chr( ord(letter) + key )
    return cipher


Είχαμε κάνει το παραπάνω και είχαμε πει να δοκιμάσετε να κάνετε την αποκρυπτογράφηση. Επίσης να λύσετε το πρόβλημα της κυκλικής μετάθεσης, δηλαδή ότι μετά το Ω είναι το Α στα ελληνικά και μετά το Z είναι το Α στα αγγλικά!!

Υπόδειξη: Στην Python ισχύει ο ίδιος τελεστής για το υπόλοιπο της ακέραιας διαίρεσης, έτσι αν θέλουμε το γράμμα που είναι 4 θέσεις μετά το Y, δηλαδή Y -> Z -> A -> B -> C , προσθέτουμε στη θέση που είμαστε key % 24 !!! Δοκιμάστε το στην πράξη με πραγματικά παραδείγματα.

Γιατί να μάθω Python

17
Συναντήσεις Ομίλου 2016-2017 / Συνάντηση 5 Φεβρουαρίου 2017
« στις: Φεβρουάριος 05, 2017, 02:57:08 μμ »
ΕΡΓΑΣΙΑ Το παιχνίδι ΠΕΤΡΑ-ΨΑΛΙΔΙ-ΧΑΡΤΙ
Θα αναπτύξετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα παίζει το παιχνίδι ΠΕΤΡΑ - ΨΑΛΙΔΙ - ΧΑΡΤΙ. (Rock -Scissors - Paper)
Ο χρήστης Θα δίνει το αρχικό γράμμα για κάθε αντικείμενο και ο υπολογιστής θα παράγει κάποιο στην τύχη.
 
Αρχικά κατεβάστε το  Φύλλο Δραστηριότητας από εδώ
διαβάστε το προσεκτικά και ακολουθήστε τις οδηγίες βήμα - βήμα.

Το πρόγραμμά μας θα πρέπει στο τέλος
1. Να παίζει συνεχόμενους γύρους. Σε κάθε γύρο να ρωτάει τον παίκτη αν θέλει να συνεχίσει
2. Να καταγράφει τις νίκες τις ήττες για τον παίκτη και τον υπολογιστή και να εμφανίζει στο τέλος τα συνολικά αποτελέσματα και τον τελικό νικητή.
και εντελώς προαιρετικά
3. Να εμφανίζει το αντικείμενο που επέλεξε τις περισσότερες φορές ο παίκτης

Δίνω ένα ημιτελές τμήμα του παιχνιδιού που θα πρέπει να αναπτύξετε με βάση τις οδηγίες του φύλλου εργασίας. Μπορείτε να το κατεβάσετε και από εδώ σε μορφή cpp.
Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <stdlib.h>
#include <time.h>
using namespace std;

int main ()
{
    int index;
    char computer;
    char player, choice;

    srand (time(NULL));

    cout << "********************************" << endl;
    cout << "*  Rock-Paper-Scissors Game Ver. 0.1  *" << endl;
    cout << "*         programmed by Euripides          *" << endl;
    cout << "********************************" << endl;

    cout << endl;

    cout << " Keep Calm, it is your turn now " << endl;
    cout  << "Enter choice : P: Paper, S: Scissors and R: Rock " << endl;
    cin >> player;

    index = rand() % 3 ;
    if (index == 0)
        computer = 'R';
    else if (index == 1)
        computer = 'P';
    else
        computer = 'S';

    cout << " You     : " << player << endl;
    cout << " Computer: " << computer << endl;

    if (player == 'P' && computer == 'R') {
        cout << "you win" << endl;
    }
    else {
        cout << "you lose" << endl;
    }
    cout << "***************" << endl;
    cout << "   GAME OVER  " << endl;
    cout << "***************" << endl;

  return 0;
}


18
Α Τάξη / Πως να γραφτώ στην ηλεκτρονική τάξη?
« στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 03:38:00 πμ »
Για να γραφτείτε σε ένα μάθημα στο eclass πηγαίνετε στην ιστοσελίδα,
http://eclass.sch.gr/ , και κάνετε κλικ εκεί που λέει Σύνδεση με Λογαριασμό sch.gr

 
Εισάγετε τους κωδικούς που σας έχουμε δώσει:
 
και θα βρεθείτε σε μια οθόνη όπως αυτή που βλέπετε παρακάτω. Αυτό είναι το χαρτοφυλάκιό σας, δηλαδή τα μαθήματα στα οποία είστε εγγεγραμμένοι. Τώρα είμαι μέσα με τον δικό μου λογαριασμό και είμαι εγγεγραμμένος σε δυο μαθήματα. Εσείς θα βλέπετε κενή αυτή τη λίστα γιατί δεν θα είστε ακόμα εγγεγραμμένοι σε κάποιο μάθημα. Στη συνέχεια επιλέγετε από το μενού αριστερά Μαθήματα
 
και θα δείτε τη λίστα όλων των μαθημάτων του σχολείου σας!!! Μετά επιλέγετε το μάθημα στο οποίο θέλετε να εγγραφείτε.
 
 
Αν θέλετε να εγγραφείτε σε ένα κλειστό μάθημα, δηλαδή σε μάθημα στο οποίο η πρόσβαση δεν είναι ελεύθερη θα πρέπει να κάνετε αίτημα στον καθηγητή. Αφού επιλέξετε το μάθημα που θέλετε από την προηγούμενη λίστα (π.χ. εγώ μόλις επέλεξα Μαθηματικά Γ Γυμνασίου) θα δείτε την παρακάτω οθόνη στην οποία θα πρέπει να γράψετε κάτι στο κενό πλαίσιο π.χ. το όνομά σας και να κάνετε κλικ στο Υποβολή αίτησης. Μετά περιμένετε να σας έρθει ειδοποίηση στο email σας.
 

19
Α Τάξη / Μάθημα Τρίτης 31/1 και Πέμπτης 2/2
« στις: Ιανουάριος 30, 2017, 07:06:15 μμ »
Στο μάθημα αυτής της εβδομάδας θα επαναλάβω για το email και το eclass πάλι, και θα έχετε για την άλλη φορά τις ερωτήσεις στο τέλος του κεφαλαίου 14 του σχολικού βιβλίου, που μπορείτε να βρείτε και στον παρακάτω σύνδεσμο.
Κεφάλαιο 14 Σχολικό Βιβλίο

Επίσης από εδώ και πέρα κάποιες ανακοινώσεις και υλικό θα το αναρτώ μόνο στο eclass οπότε αν δεν μου έχετε στείλει email από τον λογαριασμό σας στο σχολικό δίκτυο όπως είχαμε πει και δεν έχετε γραφτεί εκεί δεν θα μπορείτε να παρακολουθείτε τις ανακοινώσεις.

Για να συνδεθείτε στο μάθημα στο eclass θα πρέπει να μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο και να εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό που σας έδωσα.

http://eclass.sch.gr/courses/G1618231/

Οδηγίες για την ηλεκτρονική τάξη μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://docs.openeclass.org/3.5/el:mans


Προσοχή αν δεν είστε εγγεγραμμένοι, θα πρέπει να κάνετε αίτηση στο μάθημα για να την εγκρίνω.

20
Γ Τάξη / Επίλυση Δευτεροβάθμιας Εξίσωσης
« στις: Ιανουάριος 29, 2017, 09:12:02 μμ »
Στο μάθημα παρουσίασα το παρακάτω πρόγραμμα για την επίλυση της δευτεροβάθμιας εξίσωσης:

Κώδικας: Python [Επιλογή]
from math import sqrt
print "***********************"
print "** Quadraic Equation **"
print "***********************"

a = input("a = ")
b = input("b = ")
c = input("c = ")

D = b*b - 4*a*c

x1 = (-b + sqrt(D))/(2*a)
x2 = (-b - sqrt(D))/(2*a)

print "x1 = ", x1
print "x2 = ", x2


Θυμίζω ότι για την επίλυση της δευτεροβάθμιας εξίσωσης ισχύουν τα παρακάτω:
 

ΕΡΓΑΣΙΑ
Θα πρέπει να διακρίνετε τις παραπάνω περιπτώσεις όπου έχουμε διπλή ρίζα ή η εξίσωση είναι αδύνατη.
Τι θα συμβεί αν δώσουμε
a = 0, b = 1, c = 10 ;
Ποια εξίσωση είναι αυτή και ποια είναι η λύση της; Μπορείτε να επεκτείνετε το πρόγραμμα ώστε να καλύπτει και αυτή την περίπτωση;


Μπορείτε να συμβουλευτείτε τις παρακάτω πηγές:
Δευτεροβάθμια Εξίσωση στο σχολικό βιβλίο
https://en.wikipedia.org/wiki/Quadratic_equation

21
Γ Τάξη / Λύση Άσκησης που είχατε με τέλεια τετράγωνα
« στις: Ιανουάριος 29, 2017, 08:54:26 μμ »
Ο παρακάτω κώδικας εμφανίζει τα τέλεια τετράγωνα χωρίς να κάνει πολλαπλασιασμό.
Βασίζεται στην παρακάτω παρατήρηση:
22 = 4 = 1 + 3
32 = 9 = 4 + 3 + 2 = 4 + 5
42 = 16 = 9 + 5 + 2 = 9 + 7
52 = 25 = 16 + 7 + 2 = 16 + 9

Το πρόγραμμα του οποίου τη λειτουργία θα μου εξηγήσετε δίνεται παρακάτω:
Κώδικας: python [Επιλογή]
square = 1
difference = 3
for i in range(300):
    print square, "  ",
    square = square + difference
    difference = difference + 2
print

Να το αντιγράψετε στον διερμηνευτή και να το εκτελέσετε.
Για να κάνετε αντιγραφή από εδώ κατευθείαν τον κώδικα κάνετε κλικ εκεί που λέει Επιλογή πάνω από τον κώδικα εκεί που λέει κώδικας:Python και στη συνέχεια Copy/Αντιγραφή και μετά Επικόλληση στον αρχείο που έχετε ανοίξει στην Python. Προσοχή μην κάνετε επικόλληση στον διερμηνευτή αλλά ανοίξτε πρώτα ένα αρχείο ώστε να έχετε αποθηκευμένο τον κώδικα κάπου. Στη συνέχεια με F5 εκτελείτε το πρόγραμμα.

22
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
http://webmail.sch.gr
Δείτε τα παρακάτω πολύ επεξηγηματικά βίντεο χρήσης του ταχυδρομείου μας στο σχολικό δίκτυο από το ψηφιακό σχολείο
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο στο σχολικό δίκτυο
Εισαγωγή στην χρήση του email
Αποστολή και Λήψη ηλεκτρονικών μηνυμάτων
Καλό θα ήταν πριν ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το email σας να ρίξετε μια ματιά στις παρακάτω οδηγίες:
Οδηγίες προς τους μαθητές και τους Κηδεμόνες τους για την ενεργοποίηση και χρήση του μαθητικού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οδηγίες Καλής Χρήσης Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο

Ένα πολύ καλό εγχειρίδιο για εσάς και τους γονείς σας είναι το
Το διαδίκτυο που θέλουμε (The Web we want)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ
http://eclass.sch.gr/
Το εγχειρίδιο χρήσης της ηλεκτρονικής τάξης βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://docs.openeclass.org/3.4/el:mans

23
Α Τάξη / Τελική Βαθμολογία Τετραμήνου
« στις: Ιανουάριος 26, 2017, 07:11:47 μμ »
 

24
Την Παρασκευή 23/1 θα επισκεφτούμε το πανεπιστήμιο Πειραιά για να παρακολουθήσουμε τον τελικό του διεθνούς διαγωνισμού 'Zero Robotics'.

http://zerorobotics.mit.edu/

25
Β Τάξη / Λύσεις του τεστ στο Scratch
« στις: Ιανουάριος 12, 2017, 01:02:54 μμ »
Το τεστ που γράψατε σήμερα είχε σαν σκοπό να ελέγξει τι έχετε καταλάβει ως τώρα στον προγραμματισμό, άρα δεν είχε καμία σημασία αν έχετε προετοιμαστεί για αυτό ή όχι.
Η πρώτη άσκηση ήταν σχεδόν ίδια με αυτή που σας είχα βάλει για τα Χριστούγεννα. Έπρεπε να γράψετε ένα πρόγραμμα που να σχεδιάζει το παρακάτω σχήμα:

Μια ενδεικτική απάντηση είναι η παρακάτω:


Η δεύτερη άσκηση αφορούσε τον σχηματισμό πολλών τετραγώνων περιμετρικά ενός μεγάλου τετραγώνου όπως φαίνεται παρακάτω:


Ένα πρόγραμμα που σχεδιάζει αυτό το σχήμα είναι το παρακάτω

Οι παραπάνω λύσεις είναι ενδεικτικές. Μπορεί να έχετε δώσει διαφορετικές λύσεις και να είναι σωστές ή κοντά στο σωστό.
Επίσης δεν ζητούνταν οι εντολές αρχικοποίησης όπως καθάρισε, πήγαινε, δείξε, ανέβασε/κατέβασε πένα κλπ. Τις δίνω παραπάνω ώστε αν θέλετε να δοκιμάσετε τα προγράμματα στο Scratch.
Προσοχή!! Στις παραπάνω λύσεις αντί για 100 που ζητούσα στο τεστ η πλευρά είναι 50 έτσι ώστε να χωράει όλο στην οθόνη του Scratch.

26
Α Τάξη / Λύσεις του τεστ στο Scratch Πέμπτη 12 Ιανουαρίου
« στις: Ιανουάριος 12, 2017, 12:58:15 μμ »
Το τεστ που γράψατε σήμερα είχε σαν σκοπό να ελέγξει τι έχετε καταλάβει ως τώρα στον προγραμματισμό, άρα δεν είχε καμία σημασία αν έχετε προετοιμαστεί για αυτό ή όχι.
Η πρώτη άσκηση ήταν σχεδόν ίδια με αυτή που σας είχα βάλει για τα Χριστούγεννα. Έπρεπε να γράψετε ένα πρόγραμμα που να σχεδιάζει το παρακάτω σχήμα:

Μια ενδεικτική απάντηση είναι η παρακάτω:


Η δεύτερη άσκηση αφορούσε τον σχηματισμό πολλών τετραγώνων περιμετρικά ενός μεγάλου τετραγώνου όπως φαίνεται παρακάτω:


Ένα πρόγραμμα που σχεδιάζει αυτό το σχήμα είναι το παρακάτω

Οι παραπάνω λύσεις είναι ενδεικτικές. Μπορεί να έχετε δώσει διαφορετικές λύσεις και να είναι σωστές ή κοντά στο σωστό.
Επίσης δεν ζητούνταν οι εντολές αρχικοποίησης όπως καθάρισε, πήγαινε, δείξε, ανέβασε/κατέβασε πένα κλπ. Τις δίνω παραπάνω ώστε αν θέλετε να δοκιμάσετε τα προγράμματα στο Scratch.
Προσοχή!! Στις παραπάνω λύσεις αντί για 100 που ζητούσα στο τεστ η πλευρά είναι 50 έτσι ώστε να χωράει όλο στην οθόνη του Scratch.

27
Την Πέμπτη σας δόθηκαν οι κωδικοί σας και οδηγίες για τους λογαριασμούς σας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και την ηλεκτρονική τάξη. Οι κωδικοί είναι ίδιοι και για τα δυο.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!

Θα μου στείλετε ένα μήνυμα στις παρακάτω δυο διευθύνσεις το οποίο θα έχει θέμα
  ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ
και μέσα θα γράφετε κάτι . (Το πιο έξυπνο μήνυμα κερδίζει σοκολάτα :-) ).

 Οι δυο διευθύνσεις που πρέπει να στείλετε το μήνυμα είναι οι παρακάτω:
 
 

Για να εισέλθετε στο σχολικό δίκτυο με τον νέο λογαριασμό σας πρέπει να πάτε στον παρακάτω σύνδεσμο:    http://webmail.sch.gr

Στη συνέχεια θα μπείτε στην ηλεκτρονική τάξη και θα ζητήσετε να γραφτείτε στο μάθημα που είναι στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://eclass.sch.gr/courses/G1618231/

Αν θέλετε κάποια βοήθεια έχω ανεβάσει οδηγίες και επεξηγηματικά βίντεο στο παρακάτω link
ΟΔΗΓΙΕΣ - ΒΙΝΤΕΟ

Επίσης οδηγίες για την χρήση της ηλεκτρονικής τάξης μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://docs.openeclass.org/3.5/el:mans

28
Α Τάξη / Τελευταίο μάθημα του 2016
« στις: Δεκέμβριος 22, 2016, 06:32:08 μμ »
Στο τελευταίο μάθημα σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα που σχεδίαζε τέσσερα τρίγωνα πάνω στις πλευρές ενός τετραγώνου.

Ο κώδικας είναι ο παρακάτω:


Παρακάτω δίνω και το πρόγραμμα που εμφανίζει το σχήμα με τα πολλά χρώματα που σας άρεσε:
Το σχήμα:


Ο κώδικας:


 

29
Β Τάξη / Ασκήσεις για Χριστούγεννα
« στις: Δεκέμβριος 21, 2016, 11:25:45 μμ »
Για τις διακοπές των Χριστουγέννων έχετε τις παρακάτω ασκήσεις:
Κάντε κλικ εδώ για να το κατεβάσετε

Οι ασκήσεις έχουν την μορφή ερευνητικής εργασίας. Θα χρειαστεί να κάνετε πολλές δοκιμές και να πειραματιστείτε με τον κώδικα για να βρείτε τις απαντήσεις

30
Συναντήσεις Ομίλου 2016-2017 / 6η Συνάντηση : 19 Δεκεμβρίου 2016
« στις: Δεκέμβριος 06, 2016, 07:50:27 μμ »
Το παρακάτω πρόγραμμα δημιουργεί ένα αρχείο test.out και το γεμίζει με τα τετράγωνα όλων των αριθμών από το 1 έως και το 1000.

Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
int main()
{
    ofstream fout("test.out");

    for (int i=0; i<1000; i++) {
        fout << i*i << endl;
    }
    fout.close();
    return 0;
}


Το παραπάνω αρχείο test.out έχει αποθηκευθεί στον ίδιο φάκελο με το main.cpp που είναι το πρόγραμμά σας.
Για να το ανοίξετε προτείνω τον editor notepad++ που μπορείτε να κατεβάσετε από τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://notepad-plus-plus.org/download/v7.2.2.html

Στη συνέχεια το παρακάτω πρόγραμμα διαβάζει το παραπάνω αρχείο και εμφανίζει τους αριθμούς
Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
int main()
{
    ifstream fin("test.out");
    int value;
    for (int i=0; i<1000; i++) {
        fin >> value;
        cout << value << "  ";
    }
    fin.close();
    return 0;
}


Το αρχείο που πριν ήταν έξοδος τώρα γίνεται είσοδος αφού διαβάζουμε από αυτό

Παρακάτω δίνω ένα πρόγραμμα το οποίο διαβάζει από το αρχείο input.in έναν αριθμό Ν ο οποίος είναι το πλήθος των αριθμών που ακολουθούν και υπολογίζει και εμφανίζει τον μεγαλύτερο από αυτούς.

Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
int main()
{
    ifstream fin("input.in");
    int value, maximum = -1;
    for (int i=0; i<1000; i++) {
        fin >> value;
        if (value > maximum) {
            maximum = value;
        }
    }
    cout << "maximum = " << maximum << endl;
    fin.close();
    return 0;
}


Στη συνέχεια δίνω ένα πρόγραμμα το οποίο διαβάζει από το αρχείο αριθμούς και στη συνέχεια εμφανίζει πόσα μηδενικά (0), πόσους άσσους (1), πόσα δύο (2) και πόσα τρία (3) εμφανίζονται στο αρχείο.
Το αρχείο που θα φτιάξετε για αυτό το πρόγραμμα θα πρέπει να έχει στην πρώτη γραμμή έναν αριθμό π.χ. 10 ο οποίος είναι το πλήθος των αριθμών που ακολουθούν και στη συνέχεια τους αριθμούς. Για παράδειγμα ένα αρχείο input.in θα μπορούσε να είναι όπως το παρακάτω:

Αρχείο input.in
Κώδικας: [Επιλογή]
20
1 1 1 3 3 1 2 2 1 2 3 1 2 3 5 5 6 7 1 1
To παραπάνω αρχείο περιέχει στην πρώτη γραμμή τον αριθμό 20 ο οποίος μας ενημερώνει ότι ακολουθούν 20 αριθμοί και στη συνέχεια τους 20 αυτούς αριθμούς.

Το παρακάτω πρόγραμμα διαβάσει το αρχείο input.in και εμφανίζει τη συχνότητα των αριθμών 1 , 2 και 3
Κώδικας: cpp [Επιλογή]

#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
int main()
{
    ifstream fin("input.in");
    int value, counter[4] = {0}, N;
    fin >> N;                             // πρώτα διαβάζω το πλήθος των αριθμών
    for (int i=0; i<N; i++) {
        fin >> value;
        if (value == 0) {
            counter[0]++;        // αυξάνω τον μετρητή counter[0] του 0
        }
        if (value == 1) {
            counter[1]++;        // αυξάνω τον μετρητή counter[1] του 1
        }
        if (value == 2) {
            counter[2]++;        // αυξάνω τον μετρητή counter[2] του 2
        }
        if (value == 3) {
            counter[3]++;        // αυξάνω τον μετρητή counter[3] του 3
        }

    }
    cout << "frequency of 0 is " << counter[0] << endl;
    cout << "frequency of 1 is " << counter[1] << endl;
    cout << "frequency of 2 is " << counter[2] << endl;
    cout << "frequency of 3 is " << counter[3] << endl;

    fin.close();
    return 0;
}

Επεξήγηση
Όταν δηλώνουμε τη μεταβλητή counter[4], στην ουσία δηλώνουμε τέσσερις μεταβλητές, counter[0], counter[1], counter[2], counter[3]. Κάθε μια από αυτές τις μεταβλητές μετράει πόσες φορές εμφανίζεται ο αντίστοιχος αριθμός. Για παράδειγμα ο counter[0] υπολογίζει πόσες φορές εμφανίζεται το 0, ο counter[1] το 1 κ.ο.κ.


Άσκηση
Να τροποποιήσετε το παραπάνω πρόγραμμα έτσι ώστε να υπολογίζει και να εμφανίζει πόσες φορές εμφανίζεται στο αρχείο κάθε αριθμός από το 1 έως και το 10.
Στη συνέχεια να εμφανίζει ποιος εμφανίζεται τις περισσότερες φορές.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5